Bank BGŻ: Eksport najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży
- Autor: portalspozywczy.pl, PB, ŁR
- Data: 01-10-2014, 13:19

Raport pokazuje, iż najbardziej skuteczne strategie sprzedaży osiągały firmy, w których sukces szedł w parze ze wzrostem udziału nowoczesnych kanałów dystrybucji. Ta strategia okazywała się nieskuteczna jedynie w przypadku małych firm mięsnych oraz dużych i średnich producentów wyrobów piekarsko-mącznych, dla których znacznie korzystniejsze okazywało się rozwijanie sprzedaży poprzez sklepy własne.
- Z naszej analizy wynika, że kanały dystrybucji zmieniają się w czasie, a ich rozwój staje się dla firm kołem zamachowym wzrostu sprzedaży. Przy czym ich dobór należy ściśle powiązać z ofertą produktową - mówi Dariusz Winek, główny ekonomista Banku BGŻ.
komentarze (0)