Bogucki: MRiRW kończy prace nad kompleksową strategią promocji polskiej żywności
- Autor: Paulina Mroziak, www.portalspozywczy.pl
- Data: 28-03-2017, 19:36
- Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi kończy właśnie prace nad kompleksową strategią promocji polskiej żywności. Będzie to dokument, który przekażemy do konsultacji i uwzględnimy postulaty przedsiębiorstw i organizacji rolniczych. Chcielibyśmy w tym dokumencie odpowiedzieć na pytania jak jeszcze bardziej efektywnie wspierać promocję polskiej żywności. I nie tylko jakie rynki zdobywać, ale jakimi jeszcze metodami można zwiększyć eksport - zapowiada w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Jacek Bogucki, sekretarz stanu w MRiRW.

Jacek Bogucki, wiceminister rolnictwa, fot. PTWP
- Chcemy postawić na promocję wspólnych marek, takich jak polski drób, polskie jabłka czy polskie mleko, a nie producentów poszczególnych marek - podkreśla Jacek Bogucki w rozmowie z portalspozywczy.pl.
Polska jest dużym eksporterem surowców i produktów mało przetworzonych.
komentarze (0)