Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Branża spożywcza chce robić TikToki

  • Autor: PP
  • Data: 17-07-2021, 09:17
TikTok Challenge, współpraca z influencerami, krótkie i zabawne formy - to w skrócie przepis na udane konto na TikToku. Polska branża spożywcza postanowiła wykorzystać potencjał tej platformy społecznościowej. Z jakim skutkiem?
Branża spożywcza chce robić TikToki
Przepis na udane konto na TikToku; fot. unsplash.com

  • Firmy spożywcze coraz aktywniej wchodzą na TikTok. Zaczęło się od napojów, a teraz potencjał tego serwisu wykorzystują nawet sieci handlowe
  • Na TikToku nie mogło zabraknąć lodów Koral - i to jeszcze przed wprowadzeniem na rynek produktów sygnowanych logo Ekipy! Marka mocno działała w tym serwisie w 2020 roku
  • Tymbark, Red Bull, Pasibus - ciekawe aktywacje marek na TikToku
  • Potencjał TikToka postanowiły wykorzystać także sieci handlowe. W ostatnich dniach byliśmy świadkami debiutu Kauflandu z zabawnymi filmami
Dalsza część artykułu (88%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!