Branża spożywcza chce robić TikToki
- Autor: PP
- Data: 17-07-2021, 09:17
TikTok Challenge, współpraca z influencerami, krótkie i zabawne formy - to w skrócie przepis na udane konto na TikToku. Polska branża spożywcza postanowiła wykorzystać potencjał tej platformy społecznościowej. Z jakim skutkiem?

Przepis na udane konto na TikToku; fot. unsplash.com
- Firmy spożywcze coraz aktywniej wchodzą na TikTok. Zaczęło się od napojów, a teraz potencjał tego serwisu wykorzystują nawet sieci handlowe
- Na TikToku nie mogło zabraknąć lodów Koral - i to jeszcze przed wprowadzeniem na rynek produktów sygnowanych logo Ekipy! Marka mocno działała w tym serwisie w 2020 roku
- Tymbark, Red Bull, Pasibus - ciekawe aktywacje marek na TikToku
- Potencjał TikToka postanowiły wykorzystać także sieci handlowe. W ostatnich dniach byliśmy świadkami debiutu Kauflandu z zabawnymi filmami
komentarze (0)