Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

BSC Drukarnia Opakowań poprawiła wyniki w 2015 r.

BSC Drukarnia Opakowań, producent opakowań, wypracowała w 2015 r. 211,3 mln zł przychodów ze sprzedaży i 30, 6 mln zł zysku netto. Rok wcześniej wyniki wyniosły odpowiednio: 170, 4 mln zł oraz 21,5 mln zł.

BSC Drukarnia Opakowań poprawiła wyniki w 2015 r.
Janusz Schwark, prezes BSC Drukarnia Opakowań

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 21-03-2016, 08:58

Celem strategicznym Grupy jest dalsza ekspansja na rynku krajowym i europejskim. Grupa konsekwentnie realizuje strategię dalszego wzmacniania pozycji rynkowej, co zamierza osiągnąć poprzez rozwój organiczny oraz inwestycje kapitałowe. Obecnie Grupa koncentruje się na zwiększaniu mocy produkcyjnych ze względu na rosnące zapotrzebowanie rynku - informuje spółka w raporcie.

Można wyróżnić cztery drogi rozwoju dla Grupy, rozwijane równolegle:

Rozwój sprzedaży w segmencie kosmetycznym i pielęgnacji ciała oraz spożywczym. Są to najbardziej rosnące segmenty w Grupie. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na opakowania z tych segmentów, zarząd za zgodą Rady Nadzorczej opracował plan rozbudowy przedsiębiorstwa na sąsiedniej nieruchomości zakupionej przez spółkę na koniec 2015 roku. Zarząd szacuje, że po wybudowaniu kompleksu produkcyjno-magazynowego oraz zakupie niezbędnych maszyn do druku, wykrawania, sklejania i innych, moce produkcyjne zakładu wzrosną o ok. 70 proc.. Wg planów Zarządu, rozbudowa powinna zakończyć się w 2017 roku a maszyny będą instalowane w miarę potrzeb rynkowych.

Spółka planuje również rozwój sprzedaży w segmencie farmaceutycznym - podmiot zależny Emitenta – BSC Paharmacenter Sp. z o.o. wyspecjalizował się na drukarnię opakowań dla przemysłu farmaceutycznego. W tym celu wybudowano nowe pomieszczenia produkcyjne, zakupiono park maszynowy oraz wdrożono szereg procedur i certyfikatów jakościowych by sprostać najwyższym wymaganiom odbiorców z tego segmentu. Obecnie Grupa jest skoncentrowana na poszerzeniu współpracy z klientami farmaceutycznymi, gdyż aktualne rezultaty sprzedaży w tym segmencie są niezadawalające.

Zgodnie ze strategią rozwoju, Grupa wchodzi w nowe kategorie usługowe na rynku poligraficznym, na którym Grupa działa jako doświadczony podmiot. W opinii Zarządu interesującym segmentem branży jest segment technologii druku rolowego. Obecnie Grupa pracuje na jednej maszynie rolowej Gallus, umożliwiającej druk w zarówno w technologii offsetowej jak i fleksograficznej oraz ma wiele możliwości uszlachetniania druku. Grupa przewiduje, że w przyszłości zainwestuje w kolejną, podobną maszynę rolową, która stanie prawdopodobnie na nowo wybudowanej hali (o której mowa w punkcie A. bieżącego punktu).

więcej informacji:

BSC Drukarnia Opakowań RSS ALERT    /    rynek opakowań RSS ALERT    /    opakowania FMCG RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.220.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!