Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

BSC Drukarnia Opakowań stawia na organiczny wzrost grupy

Celem zarządu spółki BSC Drukarnia Opakowań będzie przede wszystkim utrzymywanie obecnych rentowności operacyjnych oraz realizacja planów rozbudowy. - Zakładamy, że do realizacji naszych planów inwestycyjnych wystarczą nam nasze środki własne wsparte ewentualnym kredytem. Chcemy kontynuować przede wszystkim organiczny wzrost grupy, przy ciągłym poszukiwaniu ciekawych obszarów do dynamiczniejszego wzrostu, takich jak choćby druku rolowego z możliwością uszlachetnień in-line - informuje spółka w raporcie.

BSC Drukarnia Opakowań stawia na organiczny wzrost grupy
fot. BSC Drukarnia Opakowań

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 23-03-2016, 09:22

- W 2015 r. BSC Drukarnia Opakowań wypracowała 211 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, 44,7 mln zł EBITDA oraz 30,6 mln zł zysku netto. Rozwój BSC i osiągnięte wyniki są dla nas bardzo satysfakcjonujące i zdecydowanie powyżej naszych oczekiwań z początku 2015 roku. To był również bardzo udany rok pod względem uzyskanych marż. Zapotrzebowanie naszych klientów przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Rok 2015 zdopingował nas do podjęcia decyzji inwestycyjnych celem powiększenia mocy produkcyjnych - informuje BSC Drukarnia Opakowań w raporcie.

- W 2015 roku zwiększyliśmy obroty z kilkoma naszymi kluczowymi klientami. Nasi klienci nam zaufali. Nie bez znaczenia jest dla nich ciągła chęć rozwoju BSC. Przy rosnącym zapotrzebowaniu naszych klientów zrealizowaliśmy zakup kolejnej linii produkcyjnej. Pozwoli nam to na skuteczniejsze planowanie produkcji co w 2015 roku było utrudnione, gdyż nasze moce produkcyjne nie były przygotowane na tak skokowy wzrost zamówień. Inwestycja ta oraz planowana rozbudowa znacznie uspokajają naszych klientów, którzy bardzo liczą na naszą gotowość do realizacji ich zleceń - czytamy w raporcie.

- Cały czas nie jesteśmy usatysfakcjonowani osiąganą ilością zleceń dla farmacji. Nadal wierzymy, że nowoczesne powierzchnie w połączeniu z doskonałą infrastrukturą i bardzo wydajnym zapleczem w postaci nowego parku maszynowego, zostaną docenione przez producentów farmaceutyków. Zapewniamy naszych Inwestorów, że widać zwiększone zainteresowanie Spółką BSC Pharmacenter, jednak nadal nie przekłada to się na liczbę zamówień. W 2015 wolne moce produkcyjne BSC Pharmacenter zostały w pełni wykorzystywane dla zaspokojenia zwiększonych zamówień z innych branż - informuje zarząd spółki w komunikacie.

- Współpraca z naszym Partnerem strategicznym grupą rlc, która poprzez Spółkę Colorpack posiada niespełna 37 proc. akcji naszej Grupy, układa się cały czas bardzo pozytywnie. Przynależność do tej dużej, europejskiej grupy drukarń pozwala nam korzystać z efektów skali m.in. zapewnić naszych Klientów, że mogą liczyć na szerokie wsparcie z drukarń rozmieszczonych w Niemczech, Szwajcarii no i oczywiście w Polsce. Jest to nadal bardzo istotny czynnik w kontaktach z Klientami koncernowymi, którzy są głównym Targetem Grupy - informuje spółka.

więcej informacji:

BSC Drukarnia Opakowań RSS ALERT    /    rynek opakowań do żywności RSS ALERT    /    Colorpack RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.97.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!