Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

BSC zamierza rozwijać segment opakowań farmaceutycznych i etykiet samoprzylepnych

BSC Drukarnia Opakowań pieniądze z emisji zamierza przeznaczyć na rozwój w segmencie opakowań farmaceutycznych, etykiet samoprzylepnych i rozbudowę linii technologicznych - poinformowała spółka w środowym komunikacie prasowym.

Już przed tygodniem Rafał Abratański, wiceprezes DM IDM SA, który będzie oferował akcje BSC, poinformował PAP, że drukarnia planuje zadebiutować na GPW w 2010 roku, a wartość oferty wyniesie kilkadziesiąt milionów złotych.

BSC Drukarnia Opakowań specjalizuje się w dostarczaniu opakowań z tektury i papieru dla dużych, międzynarodowych koncernów takich jak Danone, Kraft Foods, Procter&Gamble, Beiersdorf, Diageo, McDonald's czy KFC.

Spółka dostarcza opakowania przede wszystkim dla branży spożywczej i kosmetycznej.

"Nasza współpraca z odbiorcami nie ogranicza się jedynie do druku opakowań. Przejmujemy na siebie zarządzanie całym procesem ich tworzenia i logistyki, począwszy od projektowania kształtu opakowania, przez produkcję, aż po zarządzanie magazynem. Rozwiązania te, pozwalając na ograniczanie kosztów naszych klientów, umożliwiają nam precyzyjne planowanie produkcji i zacieśnianie współpracy z partnerami" - mówi cytowany w komunikacie prasowym Janusz Schwark, prezes spółki.

BSC poinformowało, że wartość rynku opakowań w Polsce, na który składają się przede wszystkim opakowania z tworzyw sztucznych, papieru i tektury, metalu, szkła oraz drewna, szacowana była w 2009 roku na 15,4 mld zł.

W informacji nie podano, jaki jest w tym rynku wartościowy udział segmentu opakowań, w którym działa BSC Drukarnia Opakowań.

W komunikacie napisano, że właścicielem połowy akcji BSC Drukarni Opakowań jest Colorpack GmbH z Berlina, firma należąca do międzynarodowej grupy poligraficznej rlc Packaging Group.

Spółka poinformowała, że na koniec 2009 roku skonsolidowane przychody BSC wyniosły ponad 83,4 mln zł, a zysk netto ponad 10,5 mln zł.

Dodano, że po sześciu miesiącach 2010 przychody grupy sięgnęły 46,2 mln zł, a zysk netto przekroczył 7 mln zł. Z kolei rentowność netto po I półroczu wyniosła 15,2 proc., a na koniec 2009 było to 12,7 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

opakowania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.205.93.2
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!