Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

CEVA Logistics będzie obsługiwać Sephorę w omnichannel

  • Autor: opr. RW
  • Data: 16-05-2022, 12:40
CEVA Logistics przedłużyła współpracę i podpisała nowy, pięcioletni kontrakt z Sephora w Brazylii.
CEVA Logistics będzie obsługiwać Sephorę w omnichannel
CEVA Logistics będzie obsługiwać Sephorę w omnichannel /fot. mat.pras

W Brazylii CEVA współpracuje z siecią Sephora od 2015 roku, zapewniając obsługę 39 sklepów detalicznych i salonów w całym kraju. Od 2017 roku odpowiada także za wsparcie logistyczne całego kanału sprzedaży internetowej.

Centra dystrybucji multi-user

Obecnie, w ramach umowy, CEVA konsoliduje i dystrybuuje różnego rodzaju produkty kosmetyczne, w tym do makijażu, perfumy, akcesoria, do pielęgnacji włosów oraz do ciała i kąpieli, także marki Sephora Collection.

CEVA zapewnia wsparcie logistyczne zarządzając dwoma centrami dystrybucyjnymi typu multi-user w pobliżu Sao Paulo. Zakres usług obejmuje przyjęcie, magazynowanie, realizację zamówień e-commerce, wysyłkę oraz logistykę zwrotów. Oba magazyny są wyposażone w kontrolowane systemy klimatyzacji, tak aby spełnić restrykcyjne wymagania Sephora dotyczące zachowania jakości produktów. Wszystkie kosmetyki składowane są w ściśle monitorowanych warunkach.

CEVA SMART zapewni większą produktywność

 CEVA będzie zarządzać działalnością Sephora w oparciu o własne rozwiązanie SMART Beauty and Personal Care, czyli pakiet usług dedykowanych dla branży Consumer&Retail. Rozwiązania CEVA pozwalają na składowanie produktów w dowolnym, regionalnym czy krajowym, centrum dystrybucyjnym, organizację sprzedaży wielokanałowej albo jednokanałowej, a następnie dystrybucję do sklepów, hurtowni i na targi branżowe. Dodatkowo system zarządzania magazynem (WMS) CEVA zintegrowany jest z systemami Sephora, co zapewnia pełną przejrzystość i większą wydajność.

Wzajemne korzyści ze współpracy

- W pełni rozumiemy wysoki poziom usług i standardy, których wymaga taki klient jak Sephora. Dbając o ich renomę, nieustannie koncentrujemy się na usprawnianiu procesów w łańcuchu dostaw i poprawie efektywności, tak aby zapewnić stałą dostępność produktów i zaspokoić popyt konsumentów. Nasz zespół ds. doskonalenia procesów biznesowych nadal będzie dążył do zwiększenia wydajności, zapewniając Sephora jeszcze wyższe standardy - mówi Fabio Mendunekas, starszy wiceprezes ds. logistyki kontraktowej w regionie LATAM, CEVA Logistics

João Bittencourt, wiceprezes ds. finansów i operacji Sephora, dodał: „Z wielką satysfakcją ogłaszamy podpisanie nowego pięcioletniego kontraktu z CEVA Logistics. Współpraca z globalną firmą logistyczną, która posiada niezbędny know-how, była głównym czynnikiem rozwoju i wzrostu Sephora w Brazylii w ciągu ostatnich kilku lat. Zdecydowaliśmy się na kontynuację partnerstwa, gdyż CEVA ma dynamiczny i elastyczny system, który jest w stanie podążać za scenariuszem zmian na rynku kosmetycznym. Co więcej, po ponad sześciu latach współpracy, CEVA udowodniła zainteresowanie i zaangażowanie w osiągniecie celów biznesowych Sephora w Brazylii, wspomagając postęp i rozwój operacji”.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!