• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

CEVA Logistics zarządza jednym z najnowocześniejszych magazynów

CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, z sukcesem zakończył wdrożenie programu Zero Defects Start-up w Wielkiej Brytanii dla wszystkich kanałów dystrybucji odzieży sportowej Under Armour, jednego z największych producentów odzieży na świecie. Wcześniej, w ramach długoletniej umowy między firmami, CEVA odpowiadała za wdrożenie obsługi kanału sprzedaży e-commerce.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 27-05-2021, 13:42
CEVA Logistics zarządza jednym z najnowocześniejszych magazynów
CEVA Logistics zarządza jednym z najnowocześniejszych magazynów
  •  Dedykowane centrum dystrybucyjne w Oxfordshire obsługuje wszystkie kanały sprzedaży elektronicznej, detalicznej i hurtowej Under Armour w Wielkiej Brytanii.
  • Pierwsze wdrożenie rozwiązania Master Pick Tote w CEVA, z wykorzystaniem najnowocześniejszych na rynku technologii, procesów i automatyzacji.
  • Dogodna lokalizacja centrum dystrybucyjnego wpłynęła na usprawnienie obsługi klientów hurtowych, skracając czas realizacji zamówień z 10 do 2-3 dni roboczych.


CEVA Logistics zarządza dedykowanym centrum dystrybucji Under Armour o powierzchni ok. 7 tys. mkw. w Stanton Harcourt (Oxfordshire). Jego sprawną obsługą zajmuje się zespół blisko 200 pracowników. Magazyn został właśnie zmodernizowany i w pełni dostosowany do obsługi wielokanałowej logistyki kontraktowej (omnichannel) producenta odzieży sportowej.

Jeden z najnowocześniejszych magazynów dla omnichannel

W brytyjskim centrum dystrybucji CEVA wdrożono wiele rozwiązań technologicznych z zakresu automatyzacji procesów magazynowych. Wśród nich wymienić można Master Pick Tote, sortery do obsługi towarów przyjmowanych i dystrybuowanych z magazynu, konwejer, autonomiczne wózki widłowe (AGV), systemy podnośnikowe Nerak, specjalistyczne systemy magazynowe (Storeganizer), systemy Put-To-Light i inne najnowsze technologie wspomagające zarządzanie procesami magazynowymi, kontroli i realizacji zamówień. Dzięki ich zastosowaniu, centrum dystrybucyjne w Oxfordshire jest obecnie jednym z najnowocześniejszych i najbardziej efektywnych operacyjnie obiektów dedykowanych obsłudze sprzedaży typu omnichannel w Wielkiej Brytanii. To pozwoliło Under Armour na znaczące przyspieszenie czasu realizacji zamówień B2C i B2B, przy jednoczesnej minimalizacji błędów. Z kolei dogodna lokalizacja centrum dystrybucyjnego wpłynęła na usprawnienie obsługi klientów hurtowych, skracając czas realizacji zamówień z 10 do 2-3 dni roboczych.

Zrównoważony rozwój

- Od momentu podpisania umowy wstępnej z Under Armour w lipcu zeszłego roku, z powodzeniem zarządzaliśmy kanałem e-commerce podczas Cyber Week i szczytu sezonu sprzedażowego, osiągając Zero Defects Start-up. Zrównoważony rozwój był jednym z kluczowych czynników, które zadecydowały o przeniesieniu obsługi zapasów Under Armour, wcześniej zlokalizowanych w Holandii, bliżej klientów w Wielkiej Brytanii. Nasze zespoły ściśle współpracowały też nad wprowadzeniem ekologicznego modelu pakowania, który pozwolił wyeliminować plastik z łańcucha dostaw wszędzie tam, gdzie jest to możliwe - mówi Chris Walton, dyrektor zarządzający CEVA Logistics Wielka Brytania i Irlandia.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!