Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Coveris Rigid Polska: Priorytetem na rynku opakowań staje się komfort konsumenta

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-08-2016, 13:36
- W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, zmieniają się również strategie producentów. Zmiany wymuszają na nich ciągłe doskonalenie swoich produktów. Przemysł opakowaniowy nie jest wyjątkiem. Opakowania do żywności nieustannie ewoluują, dostosowując się do zmiennych potrzeb i nowego stylu życia konsumentów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Zbigniew Woźnica, dyrektor generalny Coveris Rigid Polska.
Coveris Rigid Polska: Priorytetem na rynku opakowań staje się komfort konsumenta
fot. materiały prasowe

Coraz silniej zaznacza się kierunek w przemyśle opakowaniowym, w którym priorytetem staje się komfort konsumenta.

- Opakowanie ma być wygodne i sprzyjać spożywaniu zamkniętej w nim żywności niemal w każdym miejscu i o każdej porze, na stojąco i bez stolika. Dlatego rozwiązania zwiększające funkcjonalność opakowania i wygodę konsumpcji, dotychczas stosowane głównie w opakowaniach dla branży gastronomicznej i vendingowej, coraz częściej adaptowane są na potrzeby opakowań jednostkowych wykorzystywanych w handlu detalicznym - mówi Zbigniew Woźnica.

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!