Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań - podsumowujemy Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Pandemia przyspieszyła tempo zmian w stylu życia ludzi na całym świecie, stawiając przed producentami żywności nowe wyzwania. Aby na nie odpowiedzieć, nie wystarczy zdigitalizować „dziś", ale należy zaprojektować dobre jutro – wybrzmiało podczas sesji inauguracyjnej. W jaki sposób to zrobić? O tym między innymi rozmawiano z ekspertami, praktykami i analitykami podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu (3-4 listopada 2020 r.).

Czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań - podsumowujemy Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu
Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 06-11-2020, 11:34

– Forum Rynku Spożywczego i Handlu po raz pierwszy odbyło się zdalnie. Nowa, internetowa formuła pozwoliła na utrzymanie dotychczasowego poziomu dyskusji, a uczestnictwo w debatach możliwe było z dowolnego miejsca na świecie, bez żadnego ryzyka epidemicznego. I okazało się, że to dobry format, dostosowany do czasów, w których się znaleźliśmy. Na Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu zarejestrowało się ponad 1600 osób, to o 30 proc. więcej niż podczas ubiegłorocznej edycji stacjonarnej – mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna magazynu Rynek Spożywczy i portalu dlahandlu.pl.

Sesja inauguracyjna Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu została odtworzona ponad 6 tys. razy w czasie rzeczywistym, w kulminacyjnym momencie oglądało ją jednocześnie ponad pół tys. osób. Łącznie debaty Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu w czasie rzeczywistym zostały odtworzone 30 tys. razy. Nie są to ostateczne statystyki, retransmisje sesji będą w najbliższych dniach dostępne w portalach: dlahandlu.pl, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl.

Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu zainaugurowała debata pt.: „Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej", którą rozpoczęło wystąpienie Jarosława Gowina, wicepremiera, ministra rozwoju, pracy i technologii.

– Pandemia przyspieszyła tempo zmian w stylu życia ludzi na całym świecie. Zakupy przez Internet zyskały na popularności. To wymusza zmiany w tych branżach, gdzie dotychczas dominował handel stacjonarny – mówił wicepremier. – Również robotyzacja procesów wytwórczych jest dla przedsiębiorstw już nie tylko nowinką, jest coraz częściej koniecznością. Te zmiany wymagają od firm inwestycji w cyfrowy rozwój i technologiczną modernizację, aby zachować konkurencyjność. Ta niezbędna zmiana technologiczna musi znaleźć wsparcie ze strony rządu, nie pomijając przy tym małych i średnich przedsiębiorstw – dodał podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

– Istnieje wiele możliwości rozwoju branży rolno-spożywczej w Polsce. Dzięki swojej odporności na kryzysy i takie sytuacje jak COVID-19, może wrócić dość szybko do stanu sprzed kryzysu – oceniała Aleksandra Niżyńska, Project Manager in CEE, EIT Food. – Musimy się pogodzić z tym, że pandemia nas szybko nie opuści. Ten moment firmy z branży - od rolników do branży retail czy HoReCa - mogą wykorzystać na innowacje i zmienianie siebie dla konsumentów – mówiła.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.39.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!