Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Czy downsizing faktycznie oburza Polaków? Sprawdzamy, co piszą o nim w sieci

  • Autor: Adam Tubilewicz
  • Data: 04-04-2023, 12:12
  • Aktualizacja: 04-04-2023, 15:03
Downsizing produktów spożywczych to temat, który budzi wiele emocji wśród konsumentów. Wraz z Instytutem Badań Internetu i Mediów Społecznościowych sprawdziliśmy, co Polacy piszą na ten temat w sieci i czy negatywne emocje wokół downsizingu mogą zaszkodzić poszczególnym producentom.
Czy downsizing faktycznie oburza Polaków? Sprawdzamy, co piszą o nim w sieci
Temat downsizingu produktów spożywczych budzi duże emocje wśród polskich internautów. fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

  • Downsizing produktów to praktyka, w której producenci zmniejszają gramaturę lub ilość produktów w opakowaniu, a jednocześnie utrzymują cenę na dotychczasowym poziomie lub nawet ją podnoszą;
  • Temat downsizingu, czy też shrinkflacji wzbudza wiele kontrowersji oraz spotyka się z krytyką;
  • Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych we współpracy z Portalem Spożywczym postanowił sprawdzić, co na temat downsizingu mówi się w internecie oraz mediach społecznościowych.
Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!