Czy downsizing faktycznie oburza Polaków? Sprawdzamy, co piszą o nim w sieci

- Autor: Adam Tubilewicz
- Data: 04-04-2023, 12:12
- Aktualizacja: 04-04-2023, 15:03
Downsizing produktów spożywczych to temat, który budzi wiele emocji wśród konsumentów. Wraz z Instytutem Badań Internetu i Mediów Społecznościowych sprawdziliśmy, co Polacy piszą na ten temat w sieci i czy negatywne emocje wokół downsizingu mogą zaszkodzić poszczególnym producentom.

Temat downsizingu produktów spożywczych budzi duże emocje wśród polskich internautów. fot. shutterstock
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Downsizing produktów to praktyka, w której producenci zmniejszają gramaturę lub ilość produktów w opakowaniu, a jednocześnie utrzymują cenę na dotychczasowym poziomie lub nawet ją podnoszą;
- Temat downsizingu, czy też shrinkflacji wzbudza wiele kontrowersji oraz spotyka się z krytyką;
- Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych we współpracy z Portalem Spożywczym postanowił sprawdzić, co na temat downsizingu mówi się w internecie oraz mediach społecznościowych.
komentarze (0)