Czy Facebook dla firmy spożywczej jest marketingowym „must have”?
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 07-07-2017, 12:49

A może Facebook jest tylko modą? Trendem, który zaraz przeminie, tak jak dawno zapomniana przez wszystkich Nasza Klasa?
- Na samym początku warto powiedzieć, że Facebook ma się bardzo dobrze i nic nie wskazuje na to, aby moda na niego miała się w najbliższym czasie skończyć. Przyszłość jest rzecz jasna jedną wielką niewiadomą i może przynieść wszystko, ale patrząc na zmiany, ulepszenia i rozwój tego serwisu, można być spokojnym o jego kondycję. W samej tylko Polsce mamy już ponad 15 milionów zarejestrowanych użytkowników tego portalu. Co bardzo ważne – ponad 11 milionów z nich loguje się do serwisu każdego dnia - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.
komentarze (2)
fajny galop. fb przybywa,ale gdzie jak w pl sa kasowane konta.pomysl opóźniony. pała za refleks.
Odpowiedzfb to smycz i portal dla zakompleksionych
Odpowiedz