Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Czy Facebook dla firmy spożywczej jest marketingowym „must have”?

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-07-2017, 12:49
Jeśli nie ma cię na Facebooku, to znaczy że nie istniejesz. Zdanie, które słyszał już chyba każdy. Doskonale odzwierciedla ono popularność serwisu Marka Zuckerberga. Ale czy odnosi się ono tylko do użytkowników…? Wielu marketerów zadaje sobie pytanie - czy Facebook dla firmy z branży spożywczej jest absolutnym marketingowym „must have”? I czy obecność na nim przynosi firmie realne korzyści?
Czy Facebook dla firmy spożywczej jest marketingowym „must have”?
Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries/ fot. materiały prasowe

A może Facebook jest tylko modą? Trendem, który zaraz przeminie, tak jak dawno zapomniana przez wszystkich Nasza Klasa?

- Na samym początku warto powiedzieć, że Facebook ma się bardzo dobrze i nic nie wskazuje na to, aby moda na niego miała się w najbliższym czasie skończyć. Przyszłość jest rzecz jasna jedną wielką niewiadomą i może przynieść wszystko, ale patrząc na zmiany, ulepszenia i rozwój tego serwisu, można być spokojnym o jego kondycję. W samej tylko Polsce mamy już ponad 15 milionów zarejestrowanych użytkowników tego portalu. Co bardzo ważne – ponad 11 milionów z nich loguje się do serwisu każdego dnia - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Kajman 2017-07-08 21:38:30

    fajny galop. fb przybywa,ale gdzie jak w pl sa kasowane konta.pomysl opóźniony. pała za refleks.

    Odpowiedz
  • 44 2017-07-10 09:28:15

    fb to smycz i portal dla zakompleksionych

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!