Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Czy firmy kurierskie są przygotowane na ew. drugi lockdown?

– W okresie zamrożenia życia społecznego i gospodarki mieliśmy przede wszystkim dwa wyzwania: musieliśmy niemal z dnia na dzień dostosować się do nietypowych warunków doręczenia oraz, w związku z zamrożeniem dużej części handlu stacjonarnego, efektywnie obsługiwać znacznie zwiększony strumień przesyłek B2C. Cel numer jeden stanowiło dla nas zapewnienie sprawnych usług kurierskich, ale przede wszystkim w formie bezpiecznej dla klientów i pracowników. Dlatego reagowaliśmy na bieżąco, wprowadzając rozwiązania i środki ostrożności odpowiednie do zmieniającej się sytuacji – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Markowska, marketing manager GLS Poland.

Czy firmy kurierskie są przygotowane na ew. drugi lockdown?
Małgorzata Markowska

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 22-09-2020, 14:34

Szybko wdrożyliśmy m.in. procedury i zalecenia ograniczające do minimum kontakt pomiędzy klientem a kurierem, co w pierwszym etapie było najważniejsze. Np. zachęcaliśmy i nadal zachęcamy do wybierania opcji doręczenia przesyłek bez podpisu we wskazane przez odbiorcę, bezpieczne miejsce, która jest dostępna w ramach istniejącej usługi FlexDeliveryService.

Obostrzenia i ograniczenia związane z pandemią stały się również impulsem do szybszego wdrażania rozwiązań technologicznych usprawniających doręczanie przesyłek. Wprowadziliśmy m.in. możliwość bezdotykowego odbioru za pomocą kodu PIN: nadawca, wypełniając etykietę adresową przesyłki, podaje numer telefonu odbiorcy, który następnie otrzymuje od nas wiadomość SMS z kodem. Przy odbiorze wystarczy podać PIN kurierowi, nie trzeba się podpisywać.

Przyśpieszyliśmy również start współpracy z BLIKIEM, czyli najwygodniejszą i najbezpieczniejszą obecnie formą płatności bezgotówkowych. Korzystając z tej formy odbioru do kuriera nie trzeba nawet zbliżać się z kartą płatniczą, wystarczy podać mu odpowiedni kod.

Dodam, że te rozwiązania pozostaną dostępne niezależnie od pandemii, ponieważ dobrze odpowiadają na potrzeby klientów i powinny być komponentem nowoczesnych usług kurierskich.

Pamiętajmy, że pandemia nadal trwa, mimo zniesienia wielu restrykcji. Nasi pracownicy i kurierzy niezmiennie korzystają z wszystkich niezbędnych środków ochrony osobistej, takich jak maseczki czy płyny do dezynfekcji. Raz jeszcze podkreślę, że kwestie związane z bezpieczeństwem są dla nas na pierwszym planie.

GLS poradził sobie ze wzmożonym ruchem oraz oczekiwaniami dotyczącymi bezpieczeństwa i elastyczności usług kurierskich w okresie lockdownu. Dysponujemy dziś arsenałem rozwiązań sprawdzonych w praktyce i możemy czerpać z dotychczasowych doświadczeń. Dlatego mogę powiedzieć, że w zakresie naszych usług jesteśmy przygotowani na ewentualny drugi lockdown.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Małgorzata Markowska RSS ALERT    /    GLS Poland RSS ALERT    /    firmy kurierskie RSS ALERT    /    ograniczenia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.159.8
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!