• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Czy firmy spożywcze wykorzystują potencjał TikToka?

Marek spożywczych, które szukają sposobów na dotarcie do użytkowników TikToka, jest coraz więcej, niemniej nadal widać sporo miejsca dla marek z mniej eksponowanych kategorii, jak chociażby kawy i herbaty, produkty mrożone czy pieczywo – mówią ekspertki team TikTok & Young Creators agencji GetHero.
  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 13-07-2021, 11:24
Czy firmy spożywcze wykorzystują potencjał TikToka?
Magdalena Bliżniak i Magdalena Wysocka, team TikTok & Young Creators agencji GetHero

Portalspozywczy.pl: Czy polskie marki spożywcze wykorzystują już potencjał TikToka?

Magdalena Bliżniak i Magdalena Wysocka, team TikTok & Young Creators agencji GetHero: Część marek z kategorii FMCG działa na TikToku bardzo aktywnie, wykorzystując różne formy obecności - od aktywacji z influencerami, przez prowadzenie własnych profili, po wykorzystywanie formatów reklamowych. Obserwować można duże natężenie tych aktywności, zwłaszcza w kategorii napojów, które chyba jako pierwsze zagościły na polskim TikToku. Inne mocno eksponowane kategorie to chociażby przekąski słone i słodycze. Marek spożywczych, które szukają sposobów na dotarcie do użytkowników TikToka, jest coraz więcej, niemniej nadal widać sporo miejsca dla marek z mniej eksponowanych kategorii, jak chociażby  kawy i herbaty, produkty mrożone, pieczywo etc.

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!