• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Danone: konsumenci cenią personalizację opakowań i limitowane serie

- Obecnie aż 76 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest przez konsumentów przy półce. Wpływ na te wybory ma zarówno forma czy skład produktu, jak również opakowanie. Ogromne znaczenie ma jego wygląd, na który składa się kształt, kolorystyka i komunikacja. Opakowanie ma nie tylko gwarantować bezpieczeństwo produktu, ale też zapewniać wygodę konsumpcji, dostarczać czytelnych informacji o produkcie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Arkadiusz Basiak, kierownik badań i rozwoju opakowań, Danone.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-04-2018, 15:53
Danone: konsumenci cenią personalizację opakowań i limitowane serie
Arkadiusz Basiak, kierownik badań i rozwoju opakowań, Danone

Producenci nieustannie poszukują nowych rozwiązań technologicznych, mających zwiększyć funkcjonalność opakowań, a tym samym atrakcyjność produktów. To z kolei pozwala wzmacniać pozytywną interakcję z produktem i odpowiadać na zróżnicowane potrzeby wielu grup konsumentów.

- Dodatkowo na kierunek rozwoju opakowań wpływają także trendy rynkowe - obecnie wśród opakowań produktów mlecznych dominujące są trzy trendy. Pierwszym jest prosta forma i realistyczny wygląd grafiki. Drugim jest precyzyjne przedstawienie kluczowych komunikatów, związanych benefitami produktu, co również pomaga wyróżniać się na sklepowej półce. Kolejny trend to postawienie na funkcjonalność opakowań, co wiąże się z coraz częstszą konsumpcją produktów mlecznych poza domem - dodaje Arkadiusz Basiak.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Witold Rosiak 2018-05-15 16:12:53

    Ciekawy wywiad :) Gratuluję. Musimy pamiętać również, że nasze produkty mają około 1-3 sekund, aby przyciągnąć potencjalnych konsumentów, przekonać ich o swojej jakości i ostatecznie zostać kupionymi sprawiając, że wrócą po więcej. (oczywiście jakość produktu odgrywa tu również kluczową rolę) Powtarzam to jak mantrę naszym klientom, że dobrze byłoby wykorzystać tę wiedzę, aby stać się odnoszącym sukcesy i zapamiętanym producentem w Polsce i na świecie. Niestety nie każdy jeszcze jest w stanie w tą logiczna informację uwierzyć i nie zwraca uwagi na design opakowania myśląc, że zaoszczędzi tym samym pieniądze. Efekty marketingowe i sprzedażowe mówią jednak co innego. Odpowiednio zaprojektowane opakowanie, trafiajace w aktualne trendy wzornictwa diametralnie zwiększa zainteresowanie produktem i jego sprzedaż, generując monstrualnie większe przychody firmie niż przez oszczędności osiągnięte przy fazie projektowania. Widzę jednak, że to się pomału zmienia i cieszy mnie to bardzo. Przyjemniej się robi zakupy kupując ładnie opakowane produkty, a również coraz częściej znajdują się w nich dużo lepszej jakości towary, a należy pamiętać, że wygląd opakowania jest pierwszym synonimem jakości produktu. Pozdrawiam serdeczenie! :) Witold Rosiak petbottle.pl

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!