DHL Parcel wprowadza usługę dla start-upów z branży e-commerce
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 06-09-2018, 11:27

W Polsce działa obecnie około 2,7 tysiąca startupów. Wśród nich najwięcej oferuje usługi internetowe oraz e-commercowe. To właśnie z myślą o firmach rozpoczynających swoją działalność stworzyliśmy produkt, który ułatwi im rozwój. Główną zaletą nowej oferty jest zautomatyzowanie procesu. Klient otrzymuje kompleksowe, wygodne dla niego rozwiązanie, dzięki któremu czas od ofertowania do możliwości nadania paczki jest maksymalnie krótki (do 2 dni). – Elżbieta Gorayska-Mytych, Dyrektor Sprzedaży DHL Parcel.
Nowi Klienci obsłużą się samodzielnie w prostych, intuicyjnych narzędziach elektronicznych, a na trudne pytania znajdą odpowiedz w sekcji „Pytania i Odpowiedzi”. W efekcie DHL Parcel „prowadzi Klienta za rękę” na wszystkich etapach zawierania umowy. Strony www, e-mailingi, formularze, mają nowoczesny charakter, są zrozumiałe i intuicyjne. Są one dostosowane do obsługi na komputerach osobistych, tabletach i telefonach.
W ramach procesu eWelcome Klient otrzymuje wszystkie potrzebne do nadawania przesyłek informacje, a także w szybki i bezproblemowy sposób uzyska dostęp do strony DHL24. Natomiast w ramach Selfservice w DHL24 znajdzie dodatkowe formularze, dzięki którym samoobsługowo złoży wniosek o zmiany w umowie – bez konieczności kontaktu z przedstawicielem handlowym.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Sklepy stacjonarne bez szans w starciu z internetem. Klienci za nimi nie przepadają
-
Q-commerce w Polsce. Czego oczekują klienci od szybkiej dostawy?
-
Rosyjska filia Google'a ogłosiła bankructwo
-
7 grzechów głównych e-handlu. Z tych powodów porzucamy e-sklepy
-
InPost z nową usługą. Chce ograniczyć ilość kartonowych śmieci
-
DHL Express: nowe połączenia cargo między Europą a Chinami
-
Rozwój e-commerce spowodował boom magazynowy
-
Polskie firmy rozwijają e-handel
-
mięso na wtorek
Mięsna Paczka: Chcemy rosnąć bez chodzenia na skróty
-
Rynek pracy w e-commerce. Kogo szukają pracodawcy i co mają do zaoferowania?
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)