Dla FMCG liczą się: mobilność, social media i Cloud Computing
- Autor: Łukasz Rawa, poralspozywczy.pl
- Data: 10-09-2015, 12:43

Dla dostawców IT nowe trendy oznaczają konieczność zapewnienia najlepszych doświadczeń dla finalnych odbiorców, co przekłada się na wyższy poziom konwersji. - Z pewnością, ważny obszar usprawnień wiąże się z wyzwoleniem potencjału social media. Umiejętność szybkiej analizy różnorodnych danych pozwala na wykorzystanie tego kanału do sprzedaży, budowania profili zachowań konsumentów i utrzymywania lojalności, co można zastosować w procesie planowania sprzedaży - wyjaśnia Janusz Małgorzaciak.
Kolejny obszar dotyczy wygody i intuicyjności obsługi oprogramowania dla użytkowników. - Oznacza to zapewnienie dostępu do rzetelnych danych z każdego miejsca m.in. dla pracowników terenowych, co wynika z możliwości oferowanych przez usługi w chmurze. Handlowcy wyposażeni w aplikacje mobilne na smartfony i tablety mogą być w kontakcie z klientem non-stop, reagując na jego potrzeby i pojawiające się okazje sprzedażowe - zaznacza dyrektor Microsoft Dynamics.
- Bardzo istotne dla zapewnienia wyższej produktywności i wydajności pracy jest dostosowanie interfejsu aplikacji do konkretnej funkcji lub roli w organizacji oraz dostarczenie odpowiednich funkcjonalności, które zoptymalizują pracę np. mobilnego handlowca, ograniczając do minimum formalności związane z wizytą w punkcie sprzedaży, dzięki czemu będzie on miał więcej czasu na budowanie odpowiedniej relacji ze swoim kontrahentem - dodaje.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Social media w HoReCa. Co irytuje gości?
-
EEC: Jak duży wpływ mają influencerzy marketingu
-
Dr. Oetker wycofuje się z Rosji. Sprzedaje rosyjską fabrykę i znika z rynku
-
Protest przed siedzibą TZMO: "wybierają pieniądze w zamian za życie ludzi"
-
Minimalny koszyk zakupowy w lutym droższy o 3,97 proc. niż rok temu
-
Handel: jakie zmiany przyniósł 2021 rok?
-
Miliardy rubli płynące do Rosji. Te koncerny wydawały krocie na reklamę
-
Jak wojna w Ukrainie zmienia rynek FMCG w Polsce?
-
Trendy 2022: Water footprint i niebieskie jedzenie
-
Kielecki vs Winiary. Skąd wzięły się majonezowe wojny Polaków?
komentarze (1)
Rozwiązania mobilne, aplikacje online i cloud computing: artmetic.pl
Odpowiedz