Najbardziej oprotestowaną reklamą był plakat z półnagą kobietą reklamujący napój energetyczny Black (FoodCare) hasłami: "Sprawdź jak działa", "Bądź grzeszny" - do komisji wpłynęło 1005 skarg na tę reklamę. 650 osób skarżyło reklamę na nośnikach zewnętrznych napoju Egoo. Plakaty prezentowały kobietę w bieliźnie i mężczyznę, który trzymał rękę na jej pośladku.

W ub.r. najwięcej skarg wpłynęło na reklamy na nośnikach zewnętrznych (2417 skarg), telewizyjne (849 skarg) i internetowe (53 skargi).

Najczęściej dotyczyły produktów z kategorii napojów energetycznych (2248 skarg), głównie za sprawą oprotestowanych kampanii napojów energetycznych Black oraz Egoo. Dalsze miejsce zajęła branża aplikacji na telefony komórkowe (63 skargi) i handel (46 skarg) - informuje press.pl