• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor ARR: Fundusze promocji integrują branżę

Dzięki funduszom promocji łatwiej jest poszczególnym branżom zebrać pieniądze na działania promocyjne i uzyskać dofinansowanie z Unii Europejskiej. Oprócz tego, integrują one branże, wymuszają współpracę i porozumienie - mówi Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności Agencji Rynku Rolnego.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 04-10-2012, 11:46
Dyrektor ARR: Fundusze promocji integrują branżę
Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności ARR.

Co ważne - mówi Kondraciuk - zaczynają także współpracować ze sobą organizacje producentów i przetwórców. Widać to na przykładzie programu "Jabłka Każdego Dnia" oraz na przykładzie programu "Mam kota na punkcie mleka", który został zgłoszony przez organizacje przetwórców i producentów mleka.

Mówiąc o działaniach promocyjnych polskiej branży spożywczej, szef biura promocji, zaznaczył, że uzyskujemy na ten cen coraz więcej unijnych pieniędzy, ale także nauczyliśmy się je lepiej wykorzystywać. - Pojawia się efekt synergii w prowadzonych działaniach. Jeśli na jakimś rynku promujemy np. jabłka, to przy okazji pokazujemy także inne nasze produkty. Doskonałym przykładem jest zakończony program Marchewka, który promując soki owocowe na rynku rumuńskim i bułgarskim, spowodował również większe zainteresowanie polskimi owocami i innymi artykułami spożywczymi.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!