Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Dyrektor KPMG: Producenci i firmy handlowe potrafią funkcjonować w czasie wahań koniunktury

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka, Magda Brzózka
  • Data: 14-02-2013, 11:38
- Wydaje mi się, że pierwszego „chrztu bojowego” sektor spożywczy doświadczył rok przed wybuchem ogólnoświatowego kryzysu finansowego, czyli w 2007 r. kiedy to nastąpił nieoczekiwany wzrost cen surowców. To był zimny prysznic dla branży, który spowodował, że kiedy rok później pojawił się właściwy kryzys, właściciele firm spożywczych byli już przygotowani na niepewne czasy - mówi Piotr Grauer, dyrektor KPMG, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
Dyrektor KPMG: Producenci i firmy handlowe potrafią funkcjonować w czasie wahań koniunktury
Piotr Grauer, dyrektor KPMG

- Od tamtego okresu producenci i firmy handlowe nauczyły się już egzystować w czasie wahań koniunktury. Nastąpiło uelastycznienie warunków współpracy między producentami a sieciami handlowymi - mówi Piotr Grauer.

Dzisiaj, zdaniem eksperta, w dobie dużych wahań cen surowców, największym problemem jest to, w jaki sposób ten koszt przenieść na konsumentów. Dotychczas sieci handlowe były barierą trudną do przejścia, ale dzisiaj renegocjowanie umów i warunków handlowych jest już dużo łatwiejsze.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!