Dyrektor Virtu: Zdecydowaliśmy się na outsourcing usług transportowych
- Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
- Data: 30-05-2014, 16:35

- W celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych produktów, środki transportu wyposażone są w agregaty chłodnicze zapewniające utrzymanie temperatury przewożonego towaru w zakresie +2 do +6oC. Rejestracja temperatury poprzez termografy zainstalowane na samochodach oraz magazynach w punktach przeładunkowych pozwala na stałą kontrolę założonych parametrów - mówi Grzegorz Kowalik.
- Kierowcy obsługujący załadunek w firmie Virtu muszą posiadać aktualne badania z Państwowej Inspekcji Sanitarnej, natomiast samochód musi być dopuszczony przez ten organ do transportu żywności. Regularne mycie oraz dezynfekcja przestrzeni ładunkowej to kolejny punkt, na który zwracana jest szczególna uwaga w kontekście zapewnienia bezpieczeństwa jakości przewożonych produktów. Rygorystyczne kontrole w zakresie powyższych wymogów pozwalają na wychwycenie ewentualnych odstępstw - dodaje.
W przeszłości Virtu korzystało z własnych środków transportu, natomiast od kilku lat wraz z poszerzeniem portfela klientów korzysta tylko i wyłącznie z firm zewnętrznych. - W dużej części korzystamy ze sprawdzonych operatorów logistycznych, którzy gwarantują bezpieczeństwo w kontekście jakości przewożonych produktów oraz zapewniają stosunkowo wysoką jakość w kontekście terminowości dostaw. Posiadamy również portfel firm transportowych, z którymi stale współpracujemy, a tym samym mamy ciągłą kontrolę nad jakością wykonywanych przez nich usług - podkreśla dyrektor handlowy Virtu.
- Nasza firma zdecydowała się na outsourcing usług transportowych, ponieważ chce koncentrować się głównie na produkcji dań gotowych, natomiast działania związane z transportem zlecić firmom, dla których transport to działalność podstawowa. Współpraca z dużymi operatorami daje możliwość wykorzystania ich potencjału konsolidacyjnego, co pozwala na obniżenie kosztów działalności transportowej. Prowadzimy ciągłą analizę jakości oraz kosztów obsługi logistycznej, uwzględniając przy tym wiele specyficznych wymogów naszych klientów. Dzięki temu możemy zapewnić naszym kontrahentom skuteczne rozwiązania, doskonale dopasowane do jego potrzeb - zaznacza.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Delikatesy Centrum w nowym koncepcie ReFresh debiutują we Wrocławiu
-
CEVA Logistics będzie obsługiwać Sephorę w omnichannel
-
Polska firma uruchomiła produkcję ukraińskich pierogów tuż przed rosyjską agresją
-
Powierzchnia polskich magazynów podwoiła się w ciągu ostatnich pięciu lat
-
Arteria Logistics wynajęła powierzchnię w Panattoni Park Warsaw North II
-
QSL Polska realizuje strategię społeczno-środowiskową
-
Lidl Polska rusza z testem nowych produktów we współpracy z Sushi Tokio
-
Innowacje w logistyce mogą pomóc w ustabilizowaniu łańcuchów dostaw
-
EEC: Koszt frachtu Chiny-Europa wzrósł siedmiokrotnie
-
Jakie perspektywy stoją przed polską spedycją?
komentarze (5)
bla,bla bla..bełkot. Jednym słowem: jesteśmy idealni i bardziej idealni już nie możemy być a że produkujemy SYF nie do jedzenia? A to już inna bajka! Ale za to idealnie wozimy za dziadowskie stawki. Przecież od lat korzystacie KUTWY z obcego transportu, do kogo ta gadka?I po co? Mały Pi-aRek? Byle coś się działo...byle mówili, nie ważne co.
Odpowiedzjeden wielki stek kłamstw.samochody od niedawna wyposażono w rejestratory temp.a czystość ich komór załadunkowych pozostawiam bez komentarza.
OdpowiedzPo co chłodzić produkty , których i tak nie da się jeść? Plastikowe nic nie szkodzi!
Odpowiedzwiadomość dla bolka i Trumana,plastikowe to chyba masz zęby skoro czujesz plastik,a temperatura była badana 7 lat temu pajace dość waszego pierdolenia ,sknerusy szkoda wam na umycie auta?no i wiadomo agregat nie chodzi , mniej paliwa się spali, a jak macie auta nie pomyte to jaki ma być zapach?
Odpowiedza i jeszcze jedno pajace załorze się że każdy z was wpierdalał te produkty i były smaczne i polecał znajomym i rodzinom
Odpowiedz