Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Dzięki promocji stale wzrasta zainteresowanie polskimi produktami

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 27-11-2015, 13:11
Największą popularnością wśród zagranicznych odbiorców cieszą się nasze warzywa i owoce. Ponadto rośnie sprzedaż polskiego pieczywa, mięsa, produktów mlecznych i słodyczy. Zyskuje też rynek produktów z żywnością ekologiczną – powiedział Witold Wierzbiński, Z-ca Dyrektora Biuro Promocji Żywności Agencji Rynku Rolnego.
Dzięki promocji stale wzrasta zainteresowanie polskimi produktami
Witold Wierzbiński, ARR /fot. ARR

Promowanie produktów w przystępny, otwarty i życzliwy sposób, zachęcający do ich skosztowania, obserwacji procesów wytwarzania, przygotowywania, smażenia czy dekorowania umożliwiło potencjalnym odbiorcom dobre poznanie wyrobów i ich akceptację nawet na najtrudniejszych i najbardziej zamkniętych, a jednocześnie ogromnych rynkach zbytu, jakimi są rynki wschodu, w tym kraje Azji - mówi Witold Wierzbiński.

Dzięki środkom należącym do branży i zgro­madzonym w Funduszach Promocji możliwe jest sfinansowanie 20 proc. wkładu własnego kampanii promocyjno- informacyjnych finansowanych przy obecnie obowiązujących zasadach to ze środków UE – 50 proc., budżetu krajowego – 30 proc. To dzięki tym środkom liczba i wartość kampanii realizowanych przez organizacje branżowe w ostatnich latach znacząco wzrosła. Promocja produktów rolnych w ramach tego mechanizmu możliwa jest zarówno na rynku wewnętrznym UE, jak i na rynkach poza UE (tzw. rynkach krajów trzecich). Dla każdego z powyższych rynków Komisja Europejska określiła listę produktów, które mogą być objęte działaniami informacyjnymi i/lub promocyjnymi.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!