Dzięki promocji stale wzrasta zainteresowanie polskimi produktami
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 27-11-2015, 13:11

Promowanie produktów w przystępny, otwarty i życzliwy sposób, zachęcający do ich skosztowania, obserwacji procesów wytwarzania, przygotowywania, smażenia czy dekorowania umożliwiło potencjalnym odbiorcom dobre poznanie wyrobów i ich akceptację nawet na najtrudniejszych i najbardziej zamkniętych, a jednocześnie ogromnych rynkach zbytu, jakimi są rynki wschodu, w tym kraje Azji - mówi Witold Wierzbiński.
Dzięki środkom należącym do branży i zgromadzonym w Funduszach Promocji możliwe jest sfinansowanie 20 proc. wkładu własnego kampanii promocyjno- informacyjnych finansowanych przy obecnie obowiązujących zasadach to ze środków UE – 50 proc., budżetu krajowego – 30 proc. To dzięki tym środkom liczba i wartość kampanii realizowanych przez organizacje branżowe w ostatnich latach znacząco wzrosła. Promocja produktów rolnych w ramach tego mechanizmu możliwa jest zarówno na rynku wewnętrznym UE, jak i na rynkach poza UE (tzw. rynkach krajów trzecich). Dla każdego z powyższych rynków Komisja Europejska określiła listę produktów, które mogą być objęte działaniami informacyjnymi i/lub promocyjnymi.
komentarze (0)