Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Dziękujemy za 2019 rok. Zostańcie z nami w 2020!

Rok 2019 dla serwisu portalspozywczy.pl był czasem wytężonej pracy, aby przekazać Państwu najważniejsze informacje o tym, co działo się w branży spożywczej oraz w sektorze handlu detalicznego. Oprócz codziennej aktywności, podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu, Europejskiego Kongresu Gospodarczego oraz Wschodniego Kongresu Gospodarczego debatowaliśmy o najgorętszych trendach, zjawiskach i wyzwaniach. Dziękujemy za Państwa obecność na naszym portalu w 2019 roku i zapraszamy na nasze internetowe łamy w roku 2020!

Dziękujemy za 2019 rok. Zostańcie z nami w 2020!
kolaż ze zdjęć PTWP

XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Wyzwania dla branży spożywczej, nowe trendy na rynku żywności, konsument 4.0 – jak odnaleźć się w zmieniającej rzeczywistości i odpowiedzieć na potrzeby rynku? Na te oraz inne pytania odpowiadali uczestnicy XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Największa debata dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu oraz HoReCa w Polsce odbyła się w dniach 4-5 listopada br. w Warszawie. W wydarzeniu wzięło udział ponad 1000 osób.

Podczas tegorocznej edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu, eksperci zgłębiali temat przenikania się światów offline i online zarówno w kontekście tworzenia trendów, boomu start-upowego, jak i digitalizacji produkcji, handlu oraz marketingu marek, a także rozwoju kultury foodie.

Pierwszy dzień debat zwieńczyła uroczysta gala, podczas której wręczono: Certyfikaty Dobry Produkt 2019Nagrody Rynku Spożywczego 2019 oraz Food & Retail Start-up Star 2019.

Premiera #Trendbooka

XII edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu towarzyszyła premiera #Trendbooka, publikacji, która wskazuje, jakie zjawiska i wartości będą najmocniej wpływały na świadomość konsumentów, a tym samym kształt rynku spożywczego, handlowego i gastronomicznego w najbliższych latach.

- Żyjemy w czasach, kiedy produkcja żywności, jej sprzedaż i konsumpcja stały się wyrazem wyznawanej ideologii. Marki zamiast fanów, budują społeczność wyznawców, zaś producenci przeszli drogę od dostarczania na rynek produktów do kreowania wzorców ideologicznych. Oznacza to, że dla podejmowania decyzji biznesowych kluczowe stają się informacje, jakim wartościom podporządkowują swoje życie konsumenci. W Trendbooku wypunktowaliśmy 9 z nich: #autentyczność, #personalizacja, #noplastic, #wege, #respectfood, #health 2.0., #bezy, #streetfood, #delivery - mówi Magdalena Brzózka, redaktor prowadząca horecatrends.pl oraz portalspozywczy.pl.

XI Europejski Kongres Gospodarczy i 4. European Start-up Days  

więcej informacji:

portalspozyczy.pl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    przemysł spożywczy RSS ALERT    /    FRSiH RSS ALERT    /    EEC RSS ALERT    /    WKG RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.76.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!