Rejestracja na VIII Europejski Kongres Gospodarczy jest już możliwa.
Redakcja miesięcznika „Rynek Spożywczy” oraz serwisu www.portalspozywczy.pl zaprasza na VIII Europejski Kongres Gospodarczy, w ramach którego odbędą się sesje dotyczące rynku spożywczego oraz handlowego. Wydarzenia zostanie zorganizowane w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Prelegenci, którzy potwierdzili udział w debatach nt. rynku spożywczego i handlowego podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego to:
Marek Jakubiak – Poseł na Sejm RP, Prezes Zarządu, Browary Regionalne Jakubiak Sp. z o.o.,
Renata Juszkiewicz – Prezes, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji,
Robert Kremser − Dyrektor ds. Rozwoju, BISNODE Polska Sp. z o.o.,
Artur Rytel – Prezes Zarządu, Green Factory Holding Sp. z o.o.,
Paweł Stamburski – Dyrektor, Departament Agrobiznesu, Bank Zachodni WBK SA,
Marek Zagórski – Sekretarz Stanu, Ministerstwo Skarbu Państwa, Polska,
Mirosław Maliszewski, Poseł na Sejm, Prezes Związku Sadowników RP,
Krzysztof Pawiński – Prezes, Grupa Maspex Sp. z o.o.,
Wojtek Boniaszczuk – Head of Agribusiness for Central Europe, the Baltic States, Ukraine, Belarus and Moldova, Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, Londyn,
Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności (PFPŻ),
Michał Kędzia – Partner, Enterprise Investors,
Michał Lachowicz – Prezes, Appolonia Sp. z o.o., Prezes Zarządu, La-sad Sp. z o.o.,
Roman Jagieliński – Prezes Zarządu, Roja Sp. z o.o.,
Krzysztof Woźnica – Prezes Zarządu, Zakłady Mięsne Silesia SA,
Tomasz Suchański – Prezes Zarządu, Żabka Polska Sp. z o.o.,
Krzysztof Rabiański – Prezes Zarządu, Grupa Empik Media & Fashion SA,
Maciej Łukasik – Dyrektor Zarządzający Sektorem, ING Bank Śląski SA,
Ewa Kurowska-Tober − Partner Kierująca Praktyką IPT, DLA Piper,
Jakub Bierzyński – Założyciel, CEO, OMD Sp. z o.o.,
Agnieszka Gosiewska – Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, Nielsen,
Grzegorz Wójcik, Członek Zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej,
Artur Resmer, Członek Zarządu PKP Intercity SA,
Michał Kramarz – Head of Startups, Export & Entrepreneurs Development, Google,
Przemysław Szuder – Dyrektor, Dział Small & Medium Business Solutions and Partners, Microsoft.
Sesje Rynku Spożywczego w ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego odbędą się 20 maja 2016r.
20.05.2016 r. | godz. 9.30-11.00
Polski rynek spożywczy. Struktura, wyzwania, rynek
· Polski przemysł spożywczy „starzeje się”. Potrzebna kolejna fala inwestycji prorozwojowych
· W co inwestować? Marketing, sprzedaż, opakowanie
· Specjalizacja czy budowa grup spożywczych? Strategie konsolidacyjne w sektorze spożywczym
· Podatek od sieci handlowych – wpływ na firmy spożywcze i rolnictwo
· Wojna cenowo-promocyjna na rynku handlowym a kondycja firm z sektora spożywczego w Polsce
20.05.2016 r. | godz. 11.30-13.00
Globalna konkurencja na rynku żywności
· Konsekwencje TTIP dla sektora spożywczego w Polsce i UE
· Zagrożenia i szanse. Konkurencyjność polskiego sektora spożywczego
· Koniec prostych przewag – czy polskie firmy podejmą wyzwanie?
· Nie tylko niska cena. Czym i jak konkurować? Kreowanie marki, promowanie wartości i jakości produktu
· Rozwój eksportu na rynki dalekie. Nowe rynki zbytu dla polskiej żywności
· Protekcjonizm gospodarczy. Polskie firmy wobec narastającej ochrony rynków wewnątrzunijnych
20.05.2016 r. | godz. 13.30-15.00
Współpraca w branży spożywczej
· Współpraca rolnictwa i przemysłu spożywczego
· Moce produkcyjne rolnictwa a konkurencyjność i efektywność firm produkcyjnych w Polsce
· Wspólny interes na zdrowych zasadach? Kooperacja handlu, dostawców i dystrybucji oraz przetwórstwa
20.05.2016 r. | godz. 9.30-11.00
Konsument XXI wieku
· Smartfon w centrum procesu zakupowego współczesnego klienta
· Pokolenia X,Y, Z – wyzwanie dla sieci handlowych
· Konsument wygodny, nielojalny, niecierpliwy. Metody budowania więzi
· Klient wielkomiejski – większy dochód, większe wymagania
· Tworzenie oferty szytej na miarę
· Logistyka. Towar „tu i teraz” a satysfakcja klienta
20.05.2016 r. | godz. 11.30-13.00
15 lat e-commerce w Polsce
· Zmiany prawne, które budują przewagę branży e-commerce
· Mocne strony Polski: lokalizacja, zaplecze magazynowe, profesjonaliści
· Jednolity rynek cyfrowy szansą na zmaksymalizowanie potencjału e-commerce
· Dane osobowe – między ochroną prywatności a personalizacją oferty
· Specyfika polskiego klienta
Więcej informacji na www.eecpoland.eu.
komentarze (0)