- To nie mogą być decyzje podejmowane w ujęciu krótkoterminowym. To musi być strategia na lata. Oczywiście możemy uczyć się dobrych rozwiązań od innych. Warto patrzeć na Niemcy, ale stanowczo trzeba uwzględniać polską specyfikę. Także decyzja o relokacji jednostek wspierających jest bardzo dobra. Szczególnie w Azji już sama informacja, że dana firma ma wsparcie rządowe, bardzo pomaga w negocjacjach i budowie dobrego wizerunku – powiedział Dariusz Kucharski.
Biznes i technologie
EEC 2016: Potrzeba wieloletniej strategii wspierania eksportu
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 25-05-2016, 12:00
Dariusz Kucharski, członek zarządu i dyrektor zarządzający pionem ryzyka HSBC Bank Polska. Podczas debaty pod tytułem „Biznes za granica – wsparcie państwa”, jaka odbyła się podczas Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w Katowicach, powiedział, że centralizowanie instytucji wspierających jest słuszne, ale trzeba myśleć długofalowo.

Dariusz Kucharski /fot. PTWP
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna
- Gorączka przejęć, czyli co wywołało falę konsolidacji
- Eksport czasów przełomu: nowe kierunki, nowe możliwości
- Żywność i opakowanie bez śladu - reduce, reuse, recycle
- Fabryka 4.0 – zautomatyzowana, zrobotyzowana, cyfrowa, ekologiczna
- Transformacja branży mięsnej
- GOZ i ROP, czyli kluczowe skróty dla branży FMCG i handlu
- Zarządzanie firmą FMCG w dobie zmieniającego się świata
- Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
- Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki
- Wieczorna Gala
- Nowy handlowy ład
- Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- ESG w branży spożywczej i handlowej
- Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
- Power of e-commerce
- HoReCa TrendsTalks
komentarze (0)