Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

EEC 2017: Chcemy być rozpoznawalni w Chinach jako dostawcy dobrych produktów spożywczych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-05-2017, 09:10
– Chcemy być rozpoznawalni wśród Chińczyków nie tylko jako ojczyzna Chopina, ale też jako dostawca dobrych produktów spożywczych – powiedział podczas debaty EEC 2017 "Relacje Gospodarcze Chiny-Polska" Andrzej Pieczonka, były konsul ekonomiczny RP w Szanghaju.
EEC 2017: Chcemy być rozpoznawalni w Chinach jako dostawcy dobrych produktów spożywczych
Andrzej Pieczonka, były konsul ekonomiczny RP w Szanghaju; fot. PTWP

– Pracujemy nad tym, by polskie brandy były coraz bardziej rozpoznawalne w Chinach. Stawiamy na handel. Chcemy coraz więcej sprzedawać – mówił podczas kongresu EEC 2017 Andrzej Pieczonka. Jak wskazał, należy pracować przede wszystkim nad brandem znaku handlowego Polski.

Podkreślił jednocześnie istotę organicznego modelu współpracy w relacjach gospodarczych Chiny-Polska: – Kraje, które chcą być rzetelnym i wiarygodnym partnerem dla Chińczyków powinny przyjmować organiczny model pracy – stwierdził.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!