Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

EEC 2018: Strategie kreowania silnych marek spożywczych

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-05-2018, 08:25
Podczas debaty zatytułowanej „Strategie kreowania silnych marek spożywczych” w ramach EEC 2018 przyjrzeliśmy się polskiemu przemysłowi spożywczemu pod kątem kreowania marek, brandów. Zapytaliśmy producentów żywności oraz marketerów czy warto budować marki spożywcze, jak to robić skutecznie i na lata.
EEC 2018: Strategie kreowania silnych marek spożywczych
fot. PTWP

Wstępna teoria dotyczącą kreowania marek spożywczych w Polsce jest taka, że polskie firmy jedynie mówią o markach, ale tak naprawdę niewiele robią w tym kierunku, aby swoje marki wypromować. Wolą wydawać pieniądze na produkcję czy dystrybucję, a zapominają o rozpoznawalności brandu i samego produktu (nawet jeśli jest on innowacyjny). Jednak wśród naszych prelegentów byli przedstawiciele największych i najsilniejszych polskich marek spożywczych, co zaprzecza wcześniejszej zasłyszanej teorii.

Na początku debaty paneliści odpowiedzieli na pytanie jak budować brand spożywczy. Czy już na samym początku jej tworzenia trzeba mieć świadomość marki? Czy kiedy Mokate i Spomlek startowały ze swoimi biznesami, jej twórcy mieli tę świadomość i „z premedytacją” podejmowali każdy kolejny krok? Oznaczali świadomie swoje produkty własnymi nazwami, czyli tym, co dzisiaj nazwiemy – marką?

Dalsza część artykułu (95%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!