EEC 2018: Strategie kreowania silnych marek spożywczych
- Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
- Data: 25-05-2018, 08:25

Wstępna teoria dotyczącą kreowania marek spożywczych w Polsce jest taka, że polskie firmy jedynie mówią o markach, ale tak naprawdę niewiele robią w tym kierunku, aby swoje marki wypromować. Wolą wydawać pieniądze na produkcję czy dystrybucję, a zapominają o rozpoznawalności brandu i samego produktu (nawet jeśli jest on innowacyjny). Jednak wśród naszych prelegentów byli przedstawiciele największych i najsilniejszych polskich marek spożywczych, co zaprzecza wcześniejszej zasłyszanej teorii.
Na początku debaty paneliści odpowiedzieli na pytanie jak budować brand spożywczy. Czy już na samym początku jej tworzenia trzeba mieć świadomość marki? Czy kiedy Mokate i Spomlek startowały ze swoimi biznesami, jej twórcy mieli tę świadomość i „z premedytacją” podejmowali każdy kolejny krok? Oznaczali świadomie swoje produkty własnymi nazwami, czyli tym, co dzisiaj nazwiemy – marką?
komentarze (0)