EEC: Nie ma kategorii, w której marka nie działa!
- Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
- Data: 23-05-2018, 09:56
- Polskie marki spożywcze mają szansę być konkurencyjne i silne. Dzisiaj polskie firmy są w o tyle dobrej sytuacji, że stery za nimi zaczynają przejmować przedstawiciele nowego pokolenia, którzy myślą w inaczej niż poprzednicy. Oni wiedzą, że należy używać narzędzia jakim jest marketing do budowania swojego brandu - mówił podczas debaty "Strategie kreowania silnych marek spożywczych – pełna relacja" w ramach EEC 2018 Jacek Sadowski, prezes, Demo Effective Launching.

Jacek Sadowski, prezes, Demo Effective Launching/ fot. PTWP
Podczas debaty zatytułowanej „Strategie kreowania silnych marek spożywczych” w ramach EEC 2018 przyjrzeliśmy się polskiemu przemysłowi spożywczemu pod kątem kreowania marek, brandów.
Jacek Sadowski, prezes, Demo Effective Launching, przyznał podczas debaty, że ma takie marzenie:
komentarze (0)