Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

EEC: Nie ma kategorii, w której marka nie działa!

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-05-2018, 09:56
- Polskie marki spożywcze mają szansę być konkurencyjne i silne. Dzisiaj polskie firmy są w o tyle dobrej sytuacji, że stery za nimi zaczynają przejmować przedstawiciele nowego pokolenia, którzy myślą w inaczej niż poprzednicy. Oni wiedzą, że należy używać narzędzia jakim jest marketing do budowania swojego brandu - mówił podczas debaty "Strategie kreowania silnych marek spożywczych – pełna relacja" w ramach EEC 2018 Jacek Sadowski, prezes, Demo Effective Launching.
EEC: Nie ma kategorii, w której marka nie działa!
Jacek Sadowski, prezes, Demo Effective Launching/ fot. PTWP

Podczas debaty zatytułowanej „Strategie kreowania silnych marek spożywczych” w ramach EEC 2018 przyjrzeliśmy się polskiemu przemysłowi spożywczemu pod kątem kreowania marek, brandów.

Jacek Sadowski, prezes, Demo Effective Launching, przyznał podczas debaty, że ma takie marzenie:

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!