Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

EEC2020: Marketing w cyfrowym świecie (pełna relacja+wideo+foto)

Wzrasta konsumpcja mediów, których jest coraz więcej i są coraz bardziej różnorodne. Zarządzanie społecznością, autentyczność oraz fragmentaryzacja treści i dopasowanie ich do odpowiednich grup odbiorców są kluczem do osiągnięcia celów w digital marketingu - wynika z debaty "Marketing w cyfrowym świecie", która odbyła się 3 września podczas XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

EEC2020: Marketing w cyfrowym świecie (pełna relacja+wideo+foto)
EEC2020: Marketing w cyfrowym świecie

Autor: PP, www.portalspozywczy.pl
Data: 08-09-2020, 15:10

To co mieliśmy okazje obserwować na początku pandemii zostało okrzyknięte jako „digital na sterydach”. Pierwszy moment pandemiczny dał marketerom ogromną możliwość dotarcia do odbiorców internetu. W pierwszych dniach lockdownu wzrosły czasy konsumpcji w telewizji, na komputerach i w telefonach. Było o wiele łatwiej dotrzeć z przekazem reklamowym. Precyzyjny target i elastyczność kampanii to to, co wygrało w czasach koronawirusa – mówiła Marta Sułkiewicz, Chief Executive w Gemius GmbH & Chief Growth Officer Gemius Global.

Jak podkreślała, lockdown uwypuklił wzrosty oglądalności internetu, wydatków reklamowych ww online i sprzedaży przez internet. - Rynek reklamowy digital w tym roku przekroczy wartościowo telewizję – mówiła.

O praktycznych aspektach marketingu online opowiedziała Magdalena Chudzikiewicz, członek zarządu Polska Press Grupa. - Jesteśmy firmą, która przeszła dużą transformację, wywodzimy się z prasy, ale nasze media są prowadzone w nietypowy sposób, z dużym naciskiem na lokalność. Dzisiaj mamy 18 mln realnych użytkowników i 1 mld odsłon – które generujemy na kilku tytułach lokalnych w całej Polsce. Cały czas rośniemy organicznie, bez akwizycji. Obserwujemy przyrosty użytkowników i odsłon. Co roku rośniemy na odsłonach ok. 20 proc. - mówiła podczas panelu Magdalena Chudzikiewicz.

I dodała, że podczas Covid-19 produkty grupy, czyli treści, cieszyły się jeszcze większym zainteresowaniem niż przed pandemią. - Rynek reklamowy online wygenerował 4-proc. wzrost w tym czasie. My zarabialiśmy i zarabiamy, również podczas covidu, na displayu. Nasze służby sprzedażowe „analogowe” przez lockdown nieco spowolniły, jednak dzięki „Programmatic” obserwowaliśmy ponad przeciętne wzrosty sprzedaży naszych przestrzeni reklamowych - przyznała.

Magdalena Chudzikiewicz dodała podczas EEC 2020 w Katowicach, że podczas Covidu Polska Press Grupa nauczyła się optymalizować ofertę dla klientów, dostarczać jak najlepszych użytkowników w dobrej cenie. - Covid to była dla nas wielka lekcja i nauka jak zagospodarować ogromną ilość użytkowników na odsłonach.

Konsumpcja treści

więcej informacji:

Magdalena Chudzikiewicz RSS ALERT    /    EEC 2020 RSS ALERT    /    EEC RSS ALERT    /    EEC2020 RSS ALERT    /    Europejski Kongres Gospodarczy RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    Rafał Krauze RSS ALERT    /    Jarosław Kuźniar RSS ALERT    /    Marek Myślicki RSS ALERT    /    Jacek Olechowski RSS ALERT    /    Marta Sułkiewicz RSS ALERT    /    Gemius RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 121.29.46.130
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!