Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Ekonomiczny poniedziałek: Jak budować markę narodową?

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-12-2019, 07:56
Co to jest marka narodowa? – Dzisiaj jest to przedmiot nauki i wszelkich działań marketingowo-promocyjno-politycznych, ponieważ służy wyróżnieniu i uatrakcyjnieniu oferty danego kraju z uwagi na jego położenie geograficzne, kulturę, sztukę, kuchnię, destynacje turystyczne, gospodarkę i markowe produkty – tłumaczy Andrzej Szumowski, prezes zarządu Stowarzyszenia Polska Wódka, wiceprezes Wyborowa Pernod Ricard.
Ekonomiczny poniedziałek: Jak budować markę narodową?
ekonomiczny poniedziałek
Andrzej Szumowski, prezes zarządu Stowarzyszenia Polska Wódka, wiceprezes Wyborowa Pernod Ricard, fot. PTWP

Andrzej Szumowski, prezes zarządu w Stowarzyszeniu Polska Wódka, wiceprezes Wyborowa Pernod Ricard tłumaczy, że już od czasów Fenicji i starożytnego Egiptu kraje starały wyróżnić się spośród innych. – Dzisiaj jest to głęboka wiedza, bo za tym idą pieniądze, rywalizacja w obszarze turystyki i atrakcyjność inwestycji, co też przekłada się na pieniądze – mówi. 

Podkreśla, że markami narodowymi są przedsiębiorcy, ich firmy, produkty i usługi. – Rozmowy z obcokrajowcami, współpraca z nimi i wszystko inne, co biznesmeni robią za granicą, wpływa na wizerunek naszego kraju. Swoją aktywnością i działaniem każdy z nas wypełnia wizerunek marki narodowej – wyjaśnia. 

Dalsza część artykułu (92%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!