Ekonomiczny poniedziałek: Jak budować markę narodową?
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 16-12-2019, 07:56

Andrzej Szumowski, prezes zarządu w Stowarzyszeniu Polska Wódka, wiceprezes Wyborowa Pernod Ricard tłumaczy, że już od czasów Fenicji i starożytnego Egiptu kraje starały wyróżnić się spośród innych. – Dzisiaj jest to głęboka wiedza, bo za tym idą pieniądze, rywalizacja w obszarze turystyki i atrakcyjność inwestycji, co też przekłada się na pieniądze – mówi.
Podkreśla, że markami narodowymi są przedsiębiorcy, ich firmy, produkty i usługi. – Rozmowy z obcokrajowcami, współpraca z nimi i wszystko inne, co biznesmeni robią za granicą, wpływa na wizerunek naszego kraju. Swoją aktywnością i działaniem każdy z nas wypełnia wizerunek marki narodowej – wyjaśnia.
komentarze (0)