Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ekspert Hicron: FMCG chce badać zwyczaje zakupowe klientów

Wdrożenia nowych lub rozwój istniejących rozwiązań informatycznych są dziś traktowane jako naturalna inwestycja we właściwe funkcjonowanie firmy. Sektor FMCG jest tez szczególnie otwarty na nowe rozwiązania pomagające zarówno zwiększyć sprzedaż, jak i np. poznać zwyczaje zakupowe klientów - zwraca uwagę Michał Guzek, Managing Partner w Hicron.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-09-2015, 15:08
Ekspert Hicron: FMCG chce badać zwyczaje zakupowe klientów

Stąd rosnące nakłady na rozwiązania z najwyższej technologicznej półki, jak np. beacony śledzące ruch klientów w sklepach stacjonarnych i komunikujące się bezpośrednio ze smartfonami kupujących, rozwiązania oparte o Big Data, pozwalające na złożone analizy zachowań klientów w sieci, czy choćby wykorzystanie możliwości telemetrii do bezprzewodowych odczytów liczników mediów w sieciach handlowych.

- Po wsparcie technologiczne chętnie sięgają te firmy, którym zależy na budowaniu przewagi konkurencyjnej w oparciu o IT, zarówno przy pomocy rozwiązań wspomagających zarządzanie (ERP), jak i np. platform e-commerce, służących zakupom online. Informatyzacja i automatyzacja pewnych procesów to jednak przede wszystkim znaczne ułatwienie zarządzania firmą, zwłaszcza w segmencie dóbr szybkozbywalnych, gdzie liczą się czas i elastyczność - komentuje Michał Guzek.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!