• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ekspert na FRSiH: Mamy marki i kategorie, które potrzebują twarzy i nazwisk, żeby być wiarygodnymi  

– Marki od zawsze były specyficznymi obiektami, które tworzyły specyficzne treści i wartości z nich wynikające – powiedział Marcin Bełza, partner w firmie O11e, Polski Klub Brandingu podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
  • Autor: JS/portalspozywczy.pl
  • Data: 19-11-2019, 17:24
Ekspert na FRSiH: Mamy marki i kategorie, które potrzebują twarzy i nazwisk, żeby być wiarygodnymi   
Marcin Bełza, partner w firmie O11e, Polski Klub Brandingu, fot. PTWP

Zdaniem Marcina Bełzy ciężko mówić o erze No Name, ponieważ marki od dawna dbały o swój rozwój i odpowiednie postrzeganie ze strony konsumentów.

– Tytuł debaty jest dość przewrotny, bo ciężko powiedzieć, kiedy era No Name w ogóle istniała. Zapewne są jakieś odchylania historyczne. W niedalekiej przeszłości nie widzę jednak dla niej miejsca. Marki od zawsze były specyficznymi obiektami, które tworzyły specyficzne treści i wartości z nich wynikające. A ten cały Storytelling coraz bardziej się zagęszcza, niż jakbyśmy mieli wychodzić z pewnej ery – ocenił. 

Marcin Bełza zwrócił uwagę również na umiejętne budowanie strategii marketingowej marek.

 – Pomagamy markom. Marketingowcy prowadzą działania marketingowe danego przedsiębiorstwa, natomiast ciężko jest nim zarządzać, jeśli nie wiadomo, czy jest dobrze skonstruowane. Dlatego podpowiadamy, jak to wygląda z zewnątrz. A żeby podpowiedzieć coś markom, trzeba mieć odpowiednie rozpoznanie, dlatego stawiamy na współprace długofalowe i wtedy można wyciągnąć wnioski. Mamy marki i kategorie, które potrzebują twarzy i nazwisk, żeby być wiarygodnymi, inne branże z kolei nie muszą iść w tym kierunku. Natomiast to, czy influencerzy budują wartość marki, oczywiście jest sprawdzalne – tłumaczył partner w firmie O11e, Polski Klub Brandingu.

Czytaj więcej: FRSiH2019: Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu (pełna relacja+zdjęcia)

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!