Europejski Kongres Gospodarczy: Zapraszamy na debaty dotyczące rynku spożywczego i handlu
W agendzie 11. edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego (EEC, Katowice, 13-15 maja 2019 r.) aż kilkanaście sesji poświęconych zostało różnym aspektom związanym z rozwojem sektora spożywczego oraz trendom i preferencjom konsumentów, które kształtują rzeczywistość handlu.

Ostatni dzień rejestracji. Zarejestruj się!
Polecane debaty:
14 maja 2019 r. | 11.30-13.00 | Spodek Scena Główna
The Future of The Market - nowy konsument
- Trendy i preferencje konsumenckie kształtujące rzeczywistość
- Procesy zakupowe a różnice pokoleniowe. Nowe modele zachowań
- Najmłodsi konsumenci na zakupach - online czy stacjonarnie?
- Zakupy online czy stacjonarnie, a może omnichannel?
- Personalizacja, wyjątkowość, marka - co się liczy dla młodych klientów?
- Reakcje na różne formy reklamy. Zaufanie, lojalność, prywatność
Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:
- Marcin Glogowski, dyrektor generalny, PayPal w Europie Środkowej i Wschodniej
- Jakub Kapuścik, członek zarządu, Abbyss Glass
- Adrian Kostrzębski, ESL Gaming Polska
- Maciej Kroenke, dyrektor w zespole strategii, PwC
- Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Pyszne.pl
- Tomasz Nasiłowski, prezes zarządu, InPhoTech
- Katarzyna Stawecka, dyrektor banku, Retail Digital Transformation, ING Bank Śląski
Moderacja: Olimpia Wolf, dziennikarz, portalspozywczy.pl
14 maja 2019 r. | 15.30-17.00 | Konferencyjna 24
Handel 4.0: nowe doświadczenia, digital, personalizacja
- Ekologiczny produkt i wyposażenie. Nowe otwarcie w relacjach sieć - konsument
- Budowanie doświadczenia zakupowego. Co ważniejsze - technologia czy uśmiechnięty sprzedawca?
- Premium, ale inaczej. Jak budować limitowaną ofertę w gospodarce nadmiaru?
- Personalizacja promocji odpowiedzią na brak lojalności
- Przyjemne zakupy? Technologia kreuje trendy
Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:
- Piotr Kondraciuk, prezes zarządu, PolskiKoszyk.pl
- Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, Żabka Polska
- Wojciech Muszyński, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej, PKN ORLEN
- Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager, Jeronimo Martins
- Maciej Ptaszyński, dyrektor generalny, Polska Izba Handlu
- Jacek Sadowski, prezes, Demo Effective Launching
Moderacja: Michał Pieprzny, partner, Deloitte
15 maja 2019 r. | 9.30-11.00 | Wielofunkcyjna E
Rynek spożywczy. Czas konsolidacji
- Ruszyła machina konsolidacji - przegląd najciekawszych transakcji
- Nie tylko organicznie. Kto ma apetyt na wzrost poprzez przejęcia?
- Które kategorie i segmenty dojrzały do akwizycji? Tłuste kąski na rynku
- Sukcesja silnym determinantem fuzji i przejęć na rynku spożywczym
- Fundusze, inwestorzy branżowi - kto jest zainteresowany transakcjami?

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Zielony Ład
- Budowanie firmy wielopokoleniowej
- Handel, geopolityka, praktyka
- Inwestycje zagraniczne
- Inwestor bez granic
- Protekcjonizm, patriotyzm, rynek
- Zielony Ład i sprawiedliwa transformacja
- Go Global online – ekspansja w świecie e-commerce
- Biznes w czasach pandemii
- E-commerce i technologie
- Logistyka dziś i jutro
- Wyzwania rynku pracy
- Start-upy i inwestorzy
- Gospodarka obiegu zamkniętego
- Konsument jutra
- Branża spożywcza – przyszłość sektora
- Odpady – zagospodarowanie, nowe trendy
- Na karuzeli trendów
- Turystyka, hotelarstwo, MICE
- Rolnictwo i przemysł spożywczy wobec zmian klimatu