Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Facebook pomoże identyfikować fałszywe treści napotkane w Internecie

Facebook uruchamia kampanię, która ma pomóc ludziom identyfikować fałszywe treści napotkane w Internecie i zachęcić ich do czujności odnośnie wiarygodności informacji.

Facebook pomoże identyfikować fałszywe treści napotkane w Internecie

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 01-07-2020, 10:17

Opracowana wspólnie z fact-checkerami kampania “Trzy pytania pomocne w walce z fałszywymi wiadomościami” będzie realizowana w całej Europie. Użytkownicy platformy zobaczą w swoich Aktualnościach serię reklam kierujących do strony internetowej www.stampoutfalsenews.com zawierającej tytułowe trzy pytania oraz dodatkowe podpowiedzi, pomocne w weryfikacji autentyczności treści.

Trzy główne pytania kampanii to:

*Skąd pochodzi treść? Jeśli nie ma źródła, poszukaj go.

*Czego brakuje? Zapoznaj się z całą historią, a nie samym nagłówkiem.

*Co czujesz? Osoby tworzące fałszywe treści mogą chcieć Tobą manipulować.

Kampania idzie w parze z zeszłotygodniowym wprowadzeniem nowego typu powiadomień, które informują, gdy ktoś chce podzielić się artykułem starszym niż 90 dni. Celem wprowadzania tego typu aktualizacji jest dostarczanie ludziom dodatkowego kontekstu, pomagając im podjąć świadome decyzje dotyczące tego, co przekazują innym na Facebooku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Facebook RSS ALERT    /    internet RSS ALERT    /    fake news RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.187.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!