Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Facebook uruchamia platformę ze szkoleniami online dla małych i średnich firm w Polsce

Boost with Facebook - Poradnik przedsiębiorcy to baza darmowych i interaktywnych szkoleń online dla firm, która ma im pomóc w odbudowanie działalności po okresie zamknięcia. Na stronie będą regularnie publikowane webinary poświęcone rozwijaniu biznesu online, tworzeniu kreatywnych treści oraz prezentujące inspirujące przykłady skutecznego wykorzystania narzędzi cyfrowych przez polskie firmy. Pierwsze szkolenie odbędzie się już 24 czerwca.

Facebook uruchamia platformę ze szkoleniami online dla małych i średnich firm w Polsce
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 18-06-2020, 14:55

Facebook zdecydował się uruchomić program darmowych szkoleń dla przedsiębiorców. Jak tłumaczy Jakub Turowski, szef zespołu ds. polityki publicznej Facebooka w Polsce: “Mamy świadomość, że wiele problemów, z którymi borykają się dziś przedsiębiorcy nie ustąpiło w momencie zniesienia obostrzeń. Aby ułatwić im przetrwanie tego trudnego czasu, a także usprawnić dostosowanie się do nowej rzeczywistości, chcemy pokazać jak wykorzystać potencjał internetu i darmowych narzędzi Facebooka i Instagrama. Mamy zamiar dotrzeć z praktyczną wiedzą do jak największej liczby małych i średnich firm.”

Szkolenia będą prowadzone online przez ekspertów Facebooka, a ich tematyka obejmie takie zagadnienia jak skuteczne budowanie firmy w sieci, opowiadanie o marce w mediach społecznościowych, utrzymywanie kontaktu z klientami, czy wreszcie tworzenie angażujących i atrakcyjnych treści za pomocą darmowych aplikacji mobilnych. Poza częścią szkoleniową, każdy z webinarów będzie zawierał sekcję pytań i odpowiedzi, podczas których widzowie będą mogli pogłębić omawiany temat. 

Szkolenia będą organizowane regularnie. Rejestracja na pierwsze z nich pt. “Odkryj bezpłatne narzędzia Facebooka, dzięki którym rozwiniesz firmę”, zaplanowane na 24 czerwca, jest już otwarta. 

Poza webinarami, platforma będzie zawierała nagrania i poradniki stworzone z myślą o przedsiębiorcach poszukujących niezbędnych wskazówek potrzebnych do cyfrowej transformacji. 

Program szkoleń został objęty patronatem honorowym Ministerstwa Rozwoju i Ministerstwa Cyfryzacji. Program został uruchomiony w partnerstwie ze stowarzyszeniami pracodawców: Konfederacją Lewiatan, Krajową Izbą Gospodarczą, Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców oraz Siecią Przedsiębiorczych Kobiet. 

Uruchomienie platformy szkoleniowej jest kolejnym etapem działań podejmowanych przez Facebooka w celu ułatwienia małym i średnim firmom przetrwania kryzysu. Wcześniej firma udostępniła szereg nowych narzędzi i ułatwień dla przedsiębiorstw takich jak naklejki na Instagramie umożliwiające restauracjom sprzedaż posiłków na wynos, karty podarunkowe na Instagramie, dzięki którym klienci mogą wspierać ulubione zakłady nawet gdy te chwilowo były zmuszone zawiesić działalność, osobna sekcja na Facebooku zawierająca posty firm z sąsiedztwa, czy naklejka umożliwiająca okazanie wsparcia ulubionej firmie w relacji na Instagramie. Facebook Shops, które zostały uruchomione w maju, mają z kolei pomóc im w łatwy sposób przenieść sprzedaż do internetu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Facebook RSS ALERT    /    przedsiębiorcy RSS ALERT    /    małe i średnie przedsiębiorstwa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.238.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!