Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Facebook wprowadza nowe narzędzia ograniczające szkodliwe treści i dezinformację

Podczas konferencji Facebook Communities Summit, Facebook przedstawił najnowsze aktualizacje produktów i zasobów edukacyjnych dla administratorów grup i liderów społeczności. Firma wprowadziła zmiany, które mają ograniczyć szkodliwe treści i dezinformację, a teraz przedstawia najnowsze narzędzia i programy, które ułatwią społecznościom nawiązywanie kontaktów.

Facebook wprowadza nowe narzędzia ograniczające szkodliwe treści i dezinformację
Facebook wprowadza nowe narzędzia ograniczające szkodliwe treści i dezinformację, fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 05-10-2020, 13:56

Administratorzy pełnią kluczową rolę w każdej grupie, niezależnie od tego, czy jest ona publiczna, czy prywatna. W tworzeniu i prowadzeniu społeczności na Facebooku na całym świecie aktywnie uczestniczy 70 mln ludzi. Nowe narzędzia pomogą im zarządzać grupami w bardziej efektywny sposób. 

*Asystent administratora: możliwość ustawienia reguł, które pomogą moderować posty w grupie. Dla przykładu: opcja odrzucania postów zawierających pewne słowa kluczowe lub posty osób, które od dawna nie były aktywne w grupie, albo których posty były zgłaszane w przeszłości. 

*Nowe tematy: opcja porządkowania treści według tematów za pomocą hasztagów oraz przypięcia wybranego tematu. 

*Materiały powiązane z marką w grupach publicznych: Menedżer współpracy z markami pozwalający administratorom grup publicznych nawiązywać kontakt i podejmować współpracę z firmami, które chcą promować swoje produkty i usługi.

*Certyfikacja w zakresie zarządzania społecznością: kurs online dla administratorów na temat rozwijania społeczności, obejmującym ustalony program nauczania i egzamin.

Facebook wprowadza także nowe funkcje w obrębie grup, które pomogą administratorom  zachęcać członków społeczności do dyskusji.

*Czaty: możliwość otwierania konwersacji w grupie i dołączania do nich w czasie rzeczywistym.

*Nowy format posta: nowy typ współtworzonego posta, w którym można udostępnić zdjęcia na określony temat i przeglądać odpowiedzi użytkowników.  

*Pytania i odpowiedzi: funkcja dla administratorów, pozwalająca im organizować sesje pytań i odpowiedzi w formie postów tekstowych, w których członkowie społeczności mogą łatwo uczestniczyć.

*Dostosowanie profilu w grupach: funkcja umożliwiająca dopasowanie wyglądu swojego profilu do różnych grup, przez ustawienie niestandardowego zdjęcia profilowego i udostępnienia informacji istotnych dla danej społeczności.

Oprócz wprowadzenia usprawnień dla administratorów, Facebook ułatwi również wyszukiwanie konwersacji w grupach publicznych i umożliwi czytanie i komentowanie zamieszczonych w nich postów, bez konieczności dołączania do grupy. W ten sposób odkrywanie nowych społeczności na Facebooku stanie się jeszcze prostsze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Facebook RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    bezpieczeństwo w sieci RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.89.87.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!