Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Facebook wprowadza pakiet nowych narzędzi i ułatwień dla małych i średnich firm

Facebook ogłosił właśnie pakiet nowych narzędzi i ułatwień dla małych i średnich firm, które mają pomóc firmom w działaniu w przestrzeni cyfrowej w warunkach utrzymujących się utrudnień spowodowanych pandemią koronawirusa. Klienci otrzymają z kolei nowe możliwości wspierania i pozostawania na bieżąco z ulubionymi firmami.

Facebook wprowadza pakiet nowych narzędzi i ułatwień dla małych i średnich firm
Facebook wprowadził pakiet nowych narzędzi i ułatwień dla małych i średnich firm, fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 12-05-2020, 14:40

Poniżej przedstawiamy nowości wprowadzone przez Facebook.com:

Wpisy firm blisko Ciebie:

Facebook uruchamia osobną sekcję w ramach platformy, która będzie zbierała wpisy pobliskich firm. Będzie to jedno miejsce, w którym ludzie będą mogli zobaczyć informacje publikowane przez istotne dla nich firmy - w tym te, które są najbliżej nich. Wkrótce użytkownicy zobaczą w Aktualnościach posty kierujące ich do tej sekcji. Będą mieli również możliwość zapisania się na cotygodniowe powiadomienia na jej temat.

Naklejka “Wspieraj małe firmy”:

Instagram udostępni nową naklejkę pokazującą wsparcie dla wybranej małej firmy w relacji. Relacje zawierające nową naklejkę będą dodane do wspólnego katalogu, dzięki czemu możliwe będzie zobaczenie innych firm wspieranych przez obserwowane osoby.

 Tag “Na rzecz” firmy:

Wsparcie dla firm będą mogli wyrazić także twórcy na Facebooku za pomocą nowego tagu “Na rzecz”.

Wyróżnione wpisy na temat koronawirusa:

Firmy będą mogły wyróżnić wpisy, które zawierają informacje dotyczące koronawirusa. W ten sposób będą mogły łatwiej wskazać klientom ważne informacje np. na temat zmienionych godzin otwarcia, zatowarowania, katalogu usług, lub zasad sanitarnych.

Centrum zasobów dla firm w aplikacjach Facebook i Instagram:

Firmy mogą teraz szybko i łatwo zapoznać się z informacjami związanymi z koronawirusem oraz poradami dotyczącymi narzędzi biznesowych Facebooka i Instagramu, dzięki ich udostępnieniu bezpośrednio w obu aplikacjach. Treści te są uzupełnieniem dostępnego od kilku tygodni Centrum zasobów dla firm.

Skrzynka biznesowa w Messengerze:

Wkrótce przedsiębiorcy będą mogli łatwiej zarządzać korespondencją firmy z klientami za pośrednictwem Messengera dzięki płynnemu przełączaniu pomiędzy osobistym i firmowym kontem w ramach aplikacji.

Wtyczka Messengera na stronę internetową:

Z końcem miesiąca rozpoczną się testy wtyczki Messengera, którą firmy będą mogły zainstalować na swoich stronach internetowych. Umożliwi ona rozpoczęcie rozmowy z przedsiębiorstwem już w tym kanale i kontynuowanie jej za pośrednictwem aplikacji Messengera. Wtyczka umożliwi też rozpoczęcie rozmowy z firmą osobom nieposiadającym konta na Facebooku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Facebook RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    przedsiębiorcy RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!