• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Fiege: Kryzys wymusza optymalizację produkcji i logistyki

Poszukiwanie oszczędności w zarządzaniu łańcuchem dostaw wymusza ciągłe dążenie do optymalizacji procesów na każdym etapie od momentu zakupów i zaopatrzenia produkcji, przez dystrybucję wyrobów gotowych i obsługę logistyki zwrotów - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Wojciech Wieczorek, Business Development Manager z firmy Fiege.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 10-10-2012, 12:29
Fiege: Kryzys wymusza optymalizację produkcji i logistyki
Wojciech Wieczorek, Business Development Manager z firmy Fiege

Wdrażanie innowacyjnych technologii wspierających procesy magazynowe i dystrybucyjne, wsparcie informatyczne w procesach decyzyjnych przy zarządzaniu zapasami czy modelowanie kosztów sieci transportowej z wykorzystaniem analizy środka ciężkości i rozłożenia potoków wolumenowych to tylko niektóre z przykładowych działań polegających na poszukiwaniu bardziej efektywnych modeli obniżania kosztów logistyki w przedsiębiorstwie. W zależności od analizowanego obszaru kluczowymi zagadnieniami mogą być koszty personelu i struktury zaangażowanej w wykonywanie i realizację procesów, odpowiedniej infrastruktury i wyposażenia technicznego niezbędnego do realizacji operacji, dostępności floty i efektywnego zarządzania siecią dystrybucyjną oraz systemów WMS i TMS wspierających wszystkie aktywności.

Przedsiębiorstwa które posiadają własne struktury odpowiedzialne za zarządzanie logistyczne, mogą poszukiwać dalszych możliwości rozwoju oraz przekazania kompetencji logistycznych wyspecjalizowanemu operatorowi logistycznemu wybranych obszarów działalności. Dla przykładu FIEGE świadczy usługi zarówno na terenie zakładów produkcyjnych (tzw. in-house) jak również oferuje zewnętrzne rozwiązania magazynowe dedykowane określonym wymaganiom Klientów. Dobór odpowiedniej lokalizacji, wyposażenia technicznego oraz zaprojektowanie procesów i zaplanowanie niezbędnych zasobów do obsługi danej operacji jest w gestii wyspecjalizowanego operatora logistycznego, któremu powierza się outsourcing usług.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Michał 2013-03-07 14:07:23

    Programy optymalizacyjne przyczyniają się do obniżenia kosztów eksploatacji magazynu, pozwalają zwiększyć bezpieczeństwo, a także wydajność pracy magazynu. To długterminowe korzyści. Jeśli potrzebujecie ekspertów w tej dziedzinie oraz niezależnego i fachowego biura to firma Esperto jest stworzona dla Ciebie - firma oferuje także : badanie bezpieczeństwa w magazynach, przegląd regałów, doradztwo logistyczne w magazynowaniu, projektowanie magazynów! To solidni praktycy!

    Odpowiedz
  • Waldemar Wódz 2013-04-19 16:44:34

    Natrafiłem na ten artykuł przypadkiem i trudno się nie zgodzić z autorem. A co do firmy Esperto to faktycznie są to dobrzy fachowcy. Przebudowali i zoptymalizowali mi cały magazyn, dzięki czemu zyski wzrastają a koszty maleją. Dodatkowo korzystam od roku z przeglądów bezpieczeństwa też u Esperto.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!