Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Firmy chcą badać postrzeganie marek w sieci

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-09-2015, 12:07
Firmy coraz częściej będą zainteresowane badaniem postrzegania swoich marek w sieci, badaniem opinii i komentarzy. Rozwiązania w tym zakresie należą do najbardziej innowacyjnych i mających ogromny wpływ na pozycjonowanie marki - zauważa w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Janusz Małgorzaciak, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics.
Firmy chcą badać postrzeganie marek w sieci
Janusz Małgorzaciak, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics (fot. mat.pras.)

- Czy w przemyśle spożywczym i handlu rozwiązania mobilne zyskują na znaczeniu?

Wielokanałowa obsługa sprzedaży staje się dzisiaj wymogiem podstawowym. Popularność urządzeń mobilnych wśród konsumentów, oraz technologiczne możliwości, które pozwalają na swobodną komunikację, dostęp i wymianę informacji, dokonywanie zakupów z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Tworzy to bardzo ważny kanał dotarcia do konsumenta.

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • artmetic ekonsulting 2015-09-13 00:56:06

    Twój wizerunek w sieci, marketing mobilny: artmetic.pl

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!