Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Firmy otwarte na cyfrowe zmiany

Co siódma spółka już przeszła transformację cyfrową. Firmy utożsamiają ją głównie z wprowadzeniem pracy zdalnej - wskazuje "Puls Biznesu" w wydaniu piątkowo-niedzielnym.


Autor: PAP
Data: 26-02-2021, 08:14

Choć 73 proc. polskich przedsiębiorstw przemysłowych odczuło negatywne skutki pandemii koronawirusa, to 55 proc. oczekuje wyników finansowych porównywalnych do poprzedniego roku - wynika z cytowanego przez "PB" badania przeprowadzonego przez PMR na zlecenie Dassault Systèmes.

Według dziennika taki sam odsetek firm twierdzi, że COVID-19 odbije się na ich sektorze w 2021 r. "W związku z tym 42 proc. przedsiębiorców chce m.in. zwiększyć efektywność biznesową oraz innowacyjność w zakresie nowych produktów i usług" - wskazuje gazeta.

Niespełna trzy na cztery badane spółki znają pojęcie "transformacji cyfrowej" - podaje dziennik. "Rozumieją przez nią przede wszystkim automatyzację i integrację procesów produkcyjnych (80 proc.), cyfrowe narzędzia wspierające sprzedaż i marketing (77 proc.) oraz usługi zdalne (71 proc.)" - czytamy. Z kolei niemal dwie trzecie deklaruje, że zaczęły już wdrażać poszczególne rozwiązania, a 14 proc. twierdzi, że już zakończyło ten proces, a utożsamiają go głównie z wprowadzeniem pracy zdalnej - informuje "PB".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

cyfryzacja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.177.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!