• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Firmy silniej odczuwają kryzys

Kryzys gospodarczy w 2013 roku silniej niż w latach 2008-09 odczuwa 55,2 proc. firm, zaś 17 proc. odczuwa go słabiej bądź w ogóle - wynika z badania PKPP Lewiatan. Z badania wynika także, że 45,4 proc. przedsiębiorstw jako cel nadrzędny na 2013 r. wskazuje utrzymanie się na rynku.
  • Autor: PAP
  • Data: 09-10-2013, 14:23
Firmy silniej odczuwają kryzys

Z badania wynika, że wśród 55,2 proc. firm odczuwających spowolnienie silniej, 24,0 proc. odczuwa je "znacznie silniej".

W badaniu przed rokiem, silniej kryzys odczuwało 32,4 proc. firm, a znacznie silniej 22,9 proc.

Z badania wynika także, że 45,4 proc. firm jako nadrzędny cel strategiczny firmy na 2013 r. wskazuje utrzymanie się na rynku. Wzrost sprzedaży priorytetowo traktuje 21,2 proc. firm, zaś wzrost zysku 11,4 proc. W 2012 r. jako najważniejszy cel dla przedsiębiorstwa 42,1 proc. wskazywało utrzymanie się na rynku, 23,8 proc. wskazywało na wzrost sprzedaży, zaś 12,7 proc. - wzrost zysku.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!