Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Firmy spożywcze inwestują w systemy SFA

Wyposażenie przedstawicieli handlowych w systemy mobilne Sales Force Automation (SFA) ma znaczący wpływ na wyniki pracy. Dostęp do aktualnych cen i stanów magazynowych pozwala na sprawniejszą realizację zamówień. Dzięki temu obsługa w terenie przebiega bardziej kompleksowo, co z kolei zachęca klienta do współpracy.

Firmy spożywcze inwestują w systemy SFA
(fot. PTWP)

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 29-04-2014, 13:48

Wpływ na efektywność pracy przedstawicieli handlowych ma również rejestracja wielu parametrów wizyty, takich jak lokalizacja klienta, zgodność planu pracy z czasem wizyty handlowej oraz szczegółowy pomiar czasów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zadań wizyty. Nie bez znaczenia jest także geokodowanie wykonanej dokumentacji zdjęciowej czy bieżąca synchronizacja danych z centralą firmy. To wszystko daje pełen wgląd na status realizacji zadań przełożonym. Jak zauważa Rafał Nica, prezes Smart Point Group, szybkość komunikacji, dostępność kompleksowej informacji, szczegółowy plan pracy i wymaganych zadań, raportowanie, zdjęcia potwierdzające wykonanie zadań to główne czynniki mające wpływ na jakość i wyniki pracy przedstawicieli handlowych.

Nie da się ukryć, że obecny rozwój handlu oraz konkurencyjność rynku wymuszają na producentach i firmach dystrybucyjnych implementację coraz nowocześniejszych rozwiązań, zwiększających efektywność przedstawicieli handlowych w terenie. Systemy mobilne stanowią zatem element komputerowego systemu zarządzania, obejmującego planowanie, realizację i kontrolę obrotu towarowego od zaopatrzenia po dystrybucję. - Systemy mobilne pozwalają pracownikom na zdalne wprowadzanie i natychmiastowe uzupełnianie danych oraz dostęp do nich w czasie rzeczywistym, w miejscu ich pracy w terenie. Znacznie ułatwiają i przyspieszają wszystkie czynności związane ze sprzedażą, od pobrania towaru z magazynu i wyznaczenia trasy, do sprzedaży oraz druku wszystkich niezbędnych dokumentów - mówi Artur Jedynak, prezes firmy KBJ.

Firma FoodCare korzysta z systemu EBI Mobile firmy Asseco. Przedstawiciele handlowi posiadają urządzenia mobilne firmy Motorola, na których ewidencjonują niemal wszystkie działania i aktywności, które pojawiają się podczas ich typowego dnia pracy. - Rozwiązania typu EBI mają olbrzymi wpływ na jakość pracy przedstawicieli handlowych, ale też całej firmy. Dzięki systemowi, który wdrożyliśmy, udało nam się usprawnić proces sprzedaży i raportowania, prowadzony przez przedstawicieli handlowych pracujących zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym - wskazuje Andrzej Pawłowski, specjalista ds. controllingu w FoodCare.

więcej informacji:

Rafał Nica RSS ALERT    /    Artur Jedynak RSS ALERT    /    Andrzej Pawłowski RSS ALERT    /    Piotr Woziński RSS ALERT    /    Smart Point Group RSS ALERT    /    KBJ RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    Asseco RSS ALERT    /    Motorola Solutions RSS ALERT    /    Homemade RSS ALERT    /    mobilna sprzedaż RSS ALERT    /    SFA RSS ALERT    /    systemy mobilne RSS ALERT    /    rozwiązania mobilne RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Bratsky 2014-04-30 09:57:22
    Mamy 21 wiek więc nie dziwota , że każdy sięga po nowe technologie, które mogą ułatwić życie. Foodcare dobrze robi, że wykorzystuje nowe systemy. :D

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.149.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!