• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Firmy spożywcze stawiają na elastyczną produkcję (wideo)

Obserwujemy, że w coraz większym stopniu firmy spożywcze stawiają na elastyczna produkcję, czyli chcą być bardziej konkurencyjne pod kątem minimalnych zamówień od swoich klientów – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jakub Sokolewicz, szef działu technicznego Siemens.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 25-11-2019, 13:23
Firmy spożywcze stawiają na elastyczną produkcję (wideo)
Jakub Sokolewicz

Widzimy trend mniejszych ilości, mniejszych zamówień, ale częstszej produkcji. To się wiąże z częstszą koniecznością przezbrojeń maszyn i stratami na produkcji. - Oprogramowanie ma pomóc firmom zredukować te straty i prowadzić operatorów w czasie przezbrojeń i samej produkcji za rękę – podkreśla.

Digitalizacja pozwala lepiej wykorzystać dostępne zasoby. Mając do dyspozycji maszyny, ludzi i surowce należy jak najbardziej optymalnie to wykorzystać. - Skończyły się czasy, gdy zamawiało się surowce na magazyn i tam leżały tygodniami – mówi Jakub Sokolewicz.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!