Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

FM Logistic planuje wejście na rynek fresh

Stabilny wzrost, rozbudowa powierzchni magazynowej, rozwój usług dla nowych sektorów rynku i nowe kontrakty - tak w skrócie można podsumować ostatni rok w działalności FM Logistic w Polsce. Na najbliższy czas operator planuje wdrożenie kolejnych innowacji, umacnianie pozycji w usługach dla dotychczasowych sektorów i wejście na nowe rynki, takie jak: fresh, DIY i e-commerce.

FM Logistic planuje wejście na rynek fresh
fot. FM Logistic

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 05-03-2014, 14:49

Procentuje obrana przez FM Logistic odważna i konsekwentna polityka rozwoju. To dzięki niej operator, także w tym roku, pomimo trwającego kryzysu może pochwalić się stabilnym wzrostem na poziomie 10 proc., w okresie od kwietnia 2013 - do marca 2014 . Na koniec roku rozliczeniowego spółka przekroczy poziom 800 mln złotych przychodów.

W ostatnim roku FM Logistic zainwestowało w Polsce w dalszą rozbudowę platform. W sumie do dyspozycji klientów oddane jest dodatkowe 50 000 m kw (Olszowa 30.000 m kw, Błonie 13.000 m kw i Tomaszów Mazowiecki 7.000 m kw.). Z sukcesem wdrożono również transportową usługę drobnicową, która przyniosła firmie nowe kontrakty oraz realizację przekraczających pierwotne założenia.

W 2013 roku FM Logistic zdobyło pierwszą pozycję w zestawieniu firm TSL wg wielkości przychodów ze sprzedaży podstawowej w 2012 r., wśród firm, które zadeklarowały jako główne źródło dochodów magazynowanie. Dodatkowym potwierdzeniem właściwie obranego przez firmę kierunku i starań jakie podejmuje wobec swoich klientów jest przyznana nagroda Brązowego Godła Operatora Logistycznego Roku 2013.

Priorytetem na obecny rok jest kontynuacja procesu ciągłego doskonalenia, podejmowanego na każdym poziomie organizacji. FM Logistic wdraża lean management, aby maksymalnie zoptymalizować wszystkie procesy, co w rezultacie prowadzić ma do zaoferowania klientom możliwie najlepszej usługi. Poza tym, firma będzie dalej kłaść nacisk na dzielenie się ze swoimi partnerami biznesowymi wiedzą i doświadczeniem w obrębie łańcucha dostaw, pełniąc tym samym rolę eksperta i doradcy swoich klientów. Operator zakłada 15-20 proc. wzrost obrotów, który zamierza uzyskać operując w nowych sektorach rynku: e-commerce, DIY i fresh.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

FM Logistic RSS ALERT    /    logistyka produktów FMCG RSS ALERT    /    logistyka żywności RSS ALERT    /    logistyka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!