FRSiH 2018: Jak będzie wyglądał rynek spożywczy w przyszłości i jak się zachować wobec zmian?
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 31-10-2018, 13:19

OSTATNIE DNI REJESTRACJI NA FRSiH. ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ!
Celem panelu jest poszerzenie wiedzy uczestników i uzmysłowienie im doniosłych przeobrażeń w branży spożywczej, które zachodząc z natury rzeczy nie „z dnia na dzień”, ale ewolucyjnie (zaszły, zachodzą, zaraz będą zachodzić?) mogą umknąć uwadze uczestników rynku spożywczego.
Moderatorem panelu jest Jacek Sadowski, prezes firmy Demo Effective Launching, która w ciągu 28 lat lat wprowadziła na rynek z powodzeniem ponad 150 marek, w tym współtworzyła sukcesy kilkudziesięciu marek spożywczych między innymi Mleka Hej, Karotki, Tigera, Kamisa i innych.
Jak zatem będzie wyglądał świat „spożywki” w nieodległej przyszłości i jak się zachować wobec tych zmian?
Na te pytania odpowiedzą:
- Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Food Sp. z o.o.
- Piotr Haman, prezes zarządu, OEX Cursor SA
- Zbigniew Kozłowski, ekspert ds. żywności ekologicznej, założyciel strony e-organicleaf.com
- Matteo De Simone, Director South and East Europe, Contraload
- Krzysztof Skierkowski, członek zarządu, Mondelez International RDQ Sp. z o.o.
- Jakub Sokolewicz, Manufacturing Business Consultant, Siemens Industry Software
- Artur Węgłowski, dyrektor zarządzający, wiceprezes zarządu, Farmio SA
- Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu, Nowel Sp. z o.o.
- Warto odwiedzić panel, aby z różnych ust, z różnych punktów widzenia ekspertów otrzymać kompleksową relację z tego, jakie procesy, jakie zmiany (często jeszcze niezauważalne) przebiegają w branży spożywczej - i jak to się przekłada i jak przełoży na przyszłość - mówi Jacek Sadowski, prezes Demo.
Zarówno moderator, jak i uczestnicy dyskusji będą starać się rozwiać dylematy producenta spożywczego (czy innego uczestnika rynku - marketera, dystrybutora, sprzedawcy):
- Czy Twój produkt spożywczy ma przyszłość?
- Co może zadecydować o powodzeniu danego produktu spożywczego w przyszłości?
- Jakie produkty może czekać niekwestionowany sukces, a które mogą czuć zagrożone?
- Czy innowacje technologiczne sprzyjają przywiązaniu do naturalności produktów – czy też obie te sfery znajdują się na kolizyjnym kursie?
- Czy ważniejsze będą zaawansowane technologie czy „human touch” zaszyty w produkcie?
- Jak stworzyć produkt żywności na miarę przyszłości?
- Jak dostosować już istniejący produkt do nadchodzącej przyszłości?
Moderator panelu – Jacek Sadowski, w trakcie trwania forum będzie udzielał także konsultacji z zakresu marketingu, budowania produktu spożywczego, brandingu i reklamy.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Maseczki dla niezaszczepionych, czyli kryzys wizerunkowy OSM Piątnica
-
mleczna środa
Mleczna środa: Premiumizacja rynku wymusza zmiany strategii
-
mleczna środa
Mleczna środa: Mleko z wodą? Ruszą kontrole w mleczarniach
-
Hazy Beer - piwa Cornelius wracają po rebrandingu
-
Sadowski, Demo: Nowe produkty świetnie przyjmują się na rynku w momencie zmian nawyków zakupowych (wideo)
-
Ekspert: Akwakultura stała się chłopcem do bicia
-
Jaką strategię wybrać dla marek mleczarskich?
-
mleczna środa
Mleczna środa: Czy marką parasolową można wykreować lidera kategorii?
-
Polacy zaczynają poszukiwać produktów mięsnych innych niż pospolite (wideo)
-
W Przemyśle 4.0 dane są kluczowe (wideo)
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)