Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

FRSiH 2018: Jak będzie wyglądał rynek spożywczy w przyszłości i jak się zachować wobec zmian?

Produkt i firma spożywcza "nowej ery" - to tytuł debaty, która odbędzie się pierwszego dnia XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu (5-6 listopada 2018 r.; Hotel Sheraton, Warszawa). Poprowadzi ją Jacek Sadowski, prezes firmy Demo Effective Launching.

FRSiH 2018: Jak będzie wyglądał rynek spożywczy w przyszłości i jak się zachować wobec zmian?
Jacek Sadowski; fot. PTWP

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 30-10-2018, 15:55

OSTATNIE DNI REJESTRACJI NA FRSiH. ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ!

Celem panelu jest poszerzenie wiedzy uczestników i uzmysłowienie im doniosłych przeobrażeń w branży spożywczej, które zachodząc z natury rzeczy nie „z dnia na dzień”, ale ewolucyjnie (zaszły, zachodzą, zaraz będą zachodzić?) mogą umknąć uwadze uczestników rynku spożywczego.

Moderatorem panelu jest Jacek Sadowski, prezes firmy Demo Effective Launching, która w ciągu 28 lat lat wprowadziła na rynek z powodzeniem ponad 150 marek, w tym współtworzyła sukcesy kilkudziesięciu marek spożywczych między innymi Mleka Hej, Karotki, Tigera, Kamisa i innych.

Jak zatem będzie wyglądał świat „spożywki” w nieodległej przyszłości i jak się zachować wobec tych zmian?

Na te pytania odpowiedzą:

- Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Food Sp. z o.o.
- Piotr Haman, prezes zarządu, OEX Cursor SA
- Zbigniew Kozłowski, ekspert ds. żywności ekologicznej, założyciel strony e-organicleaf.com
- Matteo De Simone, Director South and East Europe, Contraload
- Krzysztof Skierkowski, członek zarządu, Mondelez International RDQ Sp. z o.o.
- Jakub Sokolewicz, Manufacturing Business Consultant, Siemens Industry Software
- Artur Węgłowski, dyrektor zarządzający, wiceprezes zarządu, Farmio SA
- Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu, Nowel Sp. z o.o.

- Warto odwiedzić panel, aby z różnych ust, z różnych punktów widzenia ekspertów otrzymać kompleksową relację z tego, jakie procesy, jakie zmiany (często jeszcze niezauważalne) przebiegają w branży spożywczej - i jak to się przekłada i jak przełoży na przyszłość - mówi Jacek Sadowski, prezes Demo.

Zarówno moderator, jak i uczestnicy dyskusji będą starać się rozwiać dylematy producenta spożywczego (czy innego uczestnika rynku - marketera, dystrybutora, sprzedawcy):

- Czy Twój produkt spożywczy ma przyszłość?

- Co może zadecydować o powodzeniu danego produktu spożywczego w przyszłości?

- Jakie produkty może czekać niekwestionowany sukces, a które mogą czuć zagrożone?

- Czy innowacje technologiczne sprzyjają przywiązaniu do naturalności produktów – czy też obie te sfery znajdują się na kolizyjnym kursie?

- Czy ważniejsze będą zaawansowane technologie czy „human touch” zaszyty w produkcie?

- Jak stworzyć produkt żywności na miarę przyszłości?

- Jak dostosować już istniejący produkt do nadchodzącej przyszłości?

Moderator panelu – Jacek Sadowski, w trakcie trwania forum będzie udzielał także konsultacji z zakresu marketingu, budowania produktu spożywczego, brandingu i reklamy. 



Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Sadowski RSS ALERT    /    Demo Effective Launching RSS ALERT    /    FRSiH 2018 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!