Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Fundusze promocji będą przeznaczać 5 proc. środków na ochronę wizerunku polskiej żywności

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, MRiRW
  • Data: 12-04-2013, 13:09
W ministerstwie rolnictwa zostanie utworzona grupa robocza do prac nad wspólnym projektem promocji i ochrony wizerunku polskiej żywności. To efekt rozmów wiceminister rolnictwa Zofii Szalczyk z przewodniczącymi Komisji Zarządzających Funduszy Promocji Produktów Rolno-Spożywczych oraz przedstawicielami organizacji branżowych.

Spotkanie poświęcone było omówieniu roli funduszy w kreowaniu pozytywnego wizerunku polskich produktów na rynkach zagranicznych. W wyniku rozmów ustalono, że z każdego funduszu promocji zostanie przeznaczonych 5 proc. środków na wspólne działania związane z ochroną wizerunku polskich produktów rolno-spożywczych.

Przypomnijmy, że ustawa o funduszach promocji weszła w życie 1 lipca 2009 r. Powołano osiem funduszy promocji: mleka, mięsa wieprzowego; wołowego; końskiego; owczego; ziarna zbóż i przetworów zbożowych; owoców i warzyw; mięsa drobiowego oraz ryb.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!