Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

GfK: Warto postawić na wyroby dla zapracowanych, singli i osób starszych

Z badań przeprowadzonych przez grupę GfK w 25 krajach świata można się dowiedzieć, jakie trendy będą w najbliższych latach najsilniej kształtować globalny rynek produktów i usług - podaje Puls Biznesu. Wynika z nich, że warto postawić na produkty dedykowane singlom i osobom starszym.


Autor: Puls Biznesu
Data: 11-03-2010, 06:50

Wśród trendów są takie, które zaczęły już robić karierę w Polsce - jak np. moda na zdrowy styl życia. Wiele jest jednak takich, które nie są jeszcze u nas powszechnie doceniane i eksploatowane - zauważa Puls Biznesu. Tysiące firm na świecie świetnie zarabiają m.in. stawiając na rozwój produktów i usług dedykowanych rosnącej grupie zaawansowanych wiekowo konsumentów. Szanse na owocny rozwój będą też mieć firmy, które dopasują ofertę do takich trendów jak: urbanizacja, zwiększanie bezpieczeństwa, zmiany w strukturze gospodarstw domowych - wylicza dziennik. Warto też postawić na zaspokajanie potrzeb rosnącej liczby osób mocno zapracowanych. Badacze zwracają też jednak uwagę na rosnącą grupę krytycznych konsumentów, którzy oczekują wysokiej jakości, ale po dyskontowej cenie - dodaje Puls Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.223.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!