Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

GLS: To był rok inwestycji

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 16-01-2019, 14:48
Inwestycje, zaawansowane narzędzia IT, elastyczne rozwiązania dla klientów i rozbudowa infrastruktury bazowej – tak GLS Poland, jeden z najważniejszych operatorów na polskim rynku logistycznym podsumowuje rok. To był jubileuszowy, bo 20 rok obecności firmy w Polsce.
GLS: To był rok inwestycji
Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland

Polski rynek logistyczny był w 2018 roku na wysokiej fali. Przede wszystkim w bardzo szybkim tempie rośnie e-commerce, jednak nie brakuje też wyzwań. – Polacy coraz chętniej robią zakupy online, co bezpośrednio przekłada się na zapotrzebowanie na usługi kurierskie. Rośnie wolumen przesyłek w tym segmencie, ale szybko zmieniają się i rosną też oczekiwania związane z jakością usług, co wymaga m.in. wdrażania zaawansowanych rozwiązań technologicznych – mówi Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland.

Kierunek: elastyczność, personalizacja, rozwiązania IT

W 2018 roku GLS Poland znacznie poszerzył i wzbogacił wachlarz swoich usług, zwłaszcza w obszarze tzw. ostatniej mili. Usługa FlexDeliveryService została uzupełniona o nową funkcjonalność, umożliwiającą pozostawienie paczki bez podpisu we wskazanym przez odbiorcę miejscu. Firma wprowadziła też nową usługę – InfoCourierService – umożliwiającą bezpośredni kontakt telefoniczny kuriera z odbiorcą, w trakcie którego pojawia się możliwość indywidualnego ustalenia szczegółów dostawy. Operator systematycznie rozbudowuje też sieć punktów nadania i odbioru. Obecnie klienci mają do dyspozycji już ponad 1500 takich punktów w całym kraju, a zasięg sieci stale się poszerza.

– Chcemy być najlepszą firmą kurierską, dlatego stale dostosowujemy zestaw i funkcjonalności naszych usług do wymagań współczesnego stylu życia oraz rzeczywistych potrzeb zarówno nadawców, jak i odbiorców. Kluczowym komponentem kompleksowych rozwiązań stają się dziś elastyczność oraz personalizacja usług, wymagające coraz bardziej efektywnej i indywidualnej komunikacji z klientami. W 2019 roku wprowadzimy kolejne usługi dodatkowe oraz funkcjonalności – zapowiada Tomasz Kroll.

GLS stale optymalizuje system dostaw, kładąc nacisk na informatyzację, automatyzację oraz integrację systemów operacyjno-logistycznych.

GLS rozbudowuje bazę

Dla GLS Poland był to również rok znaczących inwestycji w bazową infrastrukturę. Wiosną operator uruchomił swoje największe centrum dystrybucji przesyłek w Polsce, zlokalizowane w Wypędach pod Warszawą, z bardzo dogodnym dostępem do drogi S8 oraz do autostrady A2. Całkowita powierzchnia obiektu wynosi 7,6 tys. mkw., z czego 6,6 tys. mkw. zajmuje hala załadunkowa. Nowoczesne centrum jest w stanie obsłużyć średnio 80 tys. paczek dziennie i jest wyposażone w nowoczesną infrastrukturę, m.in. do szybkiego sortowania.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Irek 2019-01-18 20:36:18

    I dzięki temu ich przesyłki docierają sprawniej niż przedtem. Nie ukrywam, że przesyłki GLS-em nadaję regularnie. Zazwyczaj korzystam przy tym z Sendit, aby nieco zaoszczędzić na przesyłce, ale rzeczywiście, odkąd korzystam z tej firmy nie zdarzyło się, aby przesyłka dotarła po terminie czy coś...

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!