Green Factory Logistics: Kontakty międzyludzkie są niezmienną podstawą współpracy w logistyce
Pomimo posiadanych udogodnień technologicznych takich jak: skanery, dedykowane programy komputerowe, nowoczesne magazyny itp. to jednak nic nie zastąpi kontaktu człowieka z człowiekiem. Kontakty międzyludzkie są tą niezmienną podstawą, która umożliwia dobra współpracę - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Sebastian Bursakowski-Irzykowski, kierownik Działu Sprzedaży Green Factory Logistics Spółka z o.o. Sp.K.

Podkreśla, że Green Factory Logistics na pierwszym miejscu stawia na elastyczność w działaniu, na rzecz swoich partnerów biznesowych, polegającą na wspólnym ustaleniu ram współpracy. Począwszy od odbiorów, magazynowania, dalszej dystrybucji (w tym dostawy do miejsca przeznaczenia), a skończywszy na całej obsłudze administracyjnej, m.in. obrót dokumentami i paletami. W kolejnych etapach tworzymy nowe rozwiązania logistyczne dedykowane tylko dla jednego kontrahenta.
Kluczowym elementem jest spełnianie oczekiwań kontrahentów, oczywiście na miarę możliwości, np. naszym partnerom oferujemy przechowywanie towaru w specjalnych komorach chłodniczych w regulowaną temperaturą. Na pozór może wydawać się to normalną usługą, ale w przypadku gdy mamy towar o różnorodnej specyfice przechowywania ze względu na temperaturę to produkty te muszą być dobierane asortymentowo w taki sposób, aby zachować swoje właściwe cechy fizyczne.
Firma świadczy wszystkie podstawowe usługi logistyczne dla branży spożywczej, a w szczególności dla sektora produktów chłodniczych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.