Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Grupa Raja wypracowała ponad 500 mln Euro przychodów w 2016 r.

Grupa Raja, europejski dystrybutor materiałów opakowaniowych i wyposażenia dla firm – do której przynależy spółka Rajapack Polska – osiągnęła w ubiegłym roku łączny przychód w wysokości 502 mln EUR, co daje wzrost na poziomie 6 proc.

Grupa Raja wypracowała ponad 500 mln Euro przychodów w 2016 r.
fot. Rajapack

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 26-04-2017, 13:06

Firma Raja od początku inwestuje w rozbudowę sieci spółek. Odziały te odpowiadają za 40 proc. całego obrotu. Polska filia została założona w 2010 roku. Rok 2016 przyniósł dwa nowe oddziały na Słowacji i w Portugalii. Strategia ekspansji ma na celu zdobycie nowych udziałów rynkowych, a także pozyskanie kolejnych klientów. Obok wielokanałowej strategii sprzedaży, firma stawia na stałą rozbudowę oferty produktowej.

W roku 2016 nadal rozwijane były usługi związane z opakowaniami personalizowanymi. W odpowiedzi na dynamiczny rozwój branży e-commerce, która na różne sposoby stara się kreować markę, Raja oferuje kompletną gamę opakowań na wymiar i z nadrukiem. Personalizacja pudełek, etykiet czy torebek łączy ze sobą doskonałą ochronę i bezpieczeństwo produktów oraz jakość prezentacji. Czynniki te sprawiają, że otrzymana przez klienta paczka pomaga budować pozytywne doświadczenie zakupowe i wpływa na postrzeganie sklepu.

Firma Rajapack Sp. z o.o. została zarejestrowana w 2010 roku, jako jedna z siedemnastu filii Grupy Raja. Polski oddział oferuje ponad 2 200  artykułów opakowaniowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rajapack RSS ALERT    /    Grupa Raja RSS ALERT    /    Raja RSS ALERT    /    rynek opakowań 2017 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.11.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!